10 septembrie 2011

27

Numărul de aur al lui Alex Lebedev, data nașterii Republicii Moldova și data când Basarabia s-a alipit Marii Românii. Ne paște ceva?

Un număr poate schimba vieți, e verificat asta. Un număr poate influența, și asta e verificat. Un număr poate duce o țară undeva, asta trebuie de verificat!

Moldova a împlinit recent 20 de ani de independență. Gândindu-mă că a fost proclamată pe 27 august 1991, iar în aceeași zi, cu 2 ani mai devreme, părinții noștri strigau în unison că doresc unirea tuturor moldovenilor. Tot pe 27, doar că în martie și în anul 1918, Basarabia s-a alipit Marii Românii. Oare bucata asta de pământ nu se are în numărul 27?

ANTICIPĂM
Nu-mi plac mie anticipările, dar am să mă opun voinței, odată, și am să dau o idee despre ce cred!
Așa, consider, cum nu sunt mare superstițios, că 27 va fi și în continuare numărul Moldovei. Cel puțin acum, la o primă idee, îmi închipui că la 27 de ani de independență se va întâmpla ceva neașteptat, sau foarte așteptat, sau chiar unirea cu România. 27 cred că va fi numărul care va pune pe roate ceva! Poate 2027 va fi un an excepțional pentru Moldova, poate în general pe 27 august 2027 va avea loc un eveniment bun. Mă bag în cifre, nefiind matematic!

ÎNAPOI PE PĂMÂNT
Acum, să trăim cu realitatea, putem să credem că totuși numărul 27 nu va avea nici o influență mai departe! Însă, asta ține de superstițioși!

P.S. Ideea mi-a venit la ora de istorie!

Vă mulțumesc!

1 comentarii:

Anonim spunea...

I love 27!

Trimiteți un comentariu