23 august 2011

Strada centrală, cartierul PMAN


- Stați, nu aici, 3 metri mai la deal, să văd mai bine lumea care trece! Așa! Ia uite ce cartier superb, dar eu stăteam în capătul Ciocanei, în margine de pădure! Și internet este, prize tot avem, că pentru ăștia cu +1 VOT e 185 lei 38 bani conectarea la energie, dar eu dacă m-am mutat ca locatar, e gratis pentru mine lumina! Câte facilități!
Eu vreau un cort pe strada centrală din cartierul PMAN. Vreau un cort...verde, sau nu, alb, să fiu politic neutru. Ah da! Vreau și un bec în cort, ca în oglindă să mă pot uita. Baie găsim. Internet avem, WiFi este prin apropiere, plus mai văd fețele guvernicești zi de zi, plăcerea totală.
Stați, dar contra/pentru ce protestez? Ah, da! Vreau Guvernul să-mi dea un iPad și să-mi cumpere MP3 Player! Wow, ce mișto motiv de protest! Poate va dura cât mai mult, să-i fie milă cuiva de mine și să-mi ia ce doresc. Am auzit că se mută acolo și Luchianiuc, v-om fi vecini. El e mai pretențios, vrea Bugatti Veyron Gold. Eu încă nu am permis, dar cum îl obțin mai bag un motiv tont acolo. Lasă că Guvernul are! Doar la noi piața e chiar în Piața...Marii Adunări Naționale!


TAM I TAM, TAM-TAM
Cine are un cort? Îmi scrie-ți că eu nu mai pot! Huoooooof, nu mai pot! Deam tăț priatelii nei din blogoplanetă au câti un aiPăd sau aiFon, da eu stau ca pupăza în lan. Nu sî poati așa! Și Guvern iresponsabil! Protestez!

GOOVERN
Eu știu că Guvernul Republicii Moldova nu e unul din cele mai tari, ba chiar e slăbuț, da slăbuuuuuț slăbuț! Dar nici chiar așa nu se poate. Cineva vrea casă în Chișinău că e combatant și încă ceva. Hai mă HOOOOOO!!!! Bine, vreau și eu casă în Chișinău că cică sunt Viitorul Moldovei! Mai știi, dacă nu-mi oferă ăștia casă, se duce viitorul de râpă!

Așa că, mă anunțați și pe mine când se lărgește teritoriul. Dacă ceva, propun să trecem și pe carosabil, lasă că loc în Chișinău avem!


Acest articol pare a fi pe de o parte un pamflet. Așa că trebuie tratat ca atare.

Stimă și respect tuturor!

Imaginea e de pe blogul lui Eugen.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu