25 august 2011

Stai în rând, fa! Văi, dăti di lângâ Arc!

Imaginea asta e de pe site-ul Guvernului
Numai în Moldova Exclusivitatea are repetiții în fața publicului! Numai în Moldova se poate face repetiție în cel mai aglomerat loc din Capitală, ca bulevardul Ștefan cel Mare să fie arhi-extra-mega-plin de troleibuze care se mișcă câte 5 metri odată la 20 de minute.

SOLUȚIA?
O spun! Rușii sunt deștepți la așa capitole! Așa crede tata, așa cred și eu. Ei niciodată nu și-ar permite să repete o paradă sau concert în centrul Capitalei! Niciodată! Dar asta nu înseamnă să eu sunt pro-rus! Moldova e plină de lanuri goale, câmpii mari, unde este spațiu îndeajuns pentru astfel de repetiții!

Mie nu-mi mai este deja interesantă parada asta ieftină(la calitate vorbind)! Nici o exclusivitate, nici o premieră! Am văzut-o, mi-a influențat orarul foarte mult și am ajuns să întârzii!

Mai duceți-vă voi naibii, rataților (n.r. autoritățile)!

Moldova, TE IUBESC!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu