16 iulie 2011

PUBLIKA, Jurnal TV, sex și angajamente

Aici scrie că e rău. E rău fraților, e rău. Dar nu în sensul interpretat de Jurnal, nici de cel expus de PUBLIKA. E rău din cauza că a tunat și i-a adunat, pe tontălăi desigur.

Cică PUBLIKA cere Jurnalului să șteargă de pe jurnal.md toate articolele unde se conține ceva scris despre televiziunea lui Țâra. Așa, acolo este și o postare de-a mea, care a fost publicată pe blog, dar a fost preluată și de jurnal.md. Și mai sunt 2 postări ale Curatmurdar SRL și Alex Cozer. Deci, PUBLIKA are pretenții față de bloggeri, oamenii care își spun părerea, da?

Bine, trecem și peste asta, până la un moment. La rândul ei, palavragista televiziune de Jurnal se avântă în sus și în jos, se zguduie, săraca, se agită că "iaca, atakuiet!!" și face scandal pe site, în buletinele de știri și în toată presa. Cică apără drepturile autorilor, deși nu o spun direct ei, și își apără și drepturile lor.

Concluzie generală: Ori cineva vrea scandal, ori scandalul îl vrea pe cineva. Nu înțeleg nici ce dorește PUBLIKA, dar mai ales ce mornăie Jurnalul. Referitor la televiziunea lui Butnaru, cred că peste vre-o 2 ani își mai face un rebranding, mai serios, am scris eu o dată în ce domeniu, nu mai specific.

Concluzia mea: Să nu mai aud că PUBLIKA ori Jurnal se leagă de bloggeri cu problemele lor, ori îi promovează, ori nu, și fără "concurență" inventată.

P.S. Aș vrea pace, poate strig, PACE domnilor, pace! Ordine, minte și televiziune, nu bătaie de joc!
P.P.S. Apropo, Jurnal.md, vă rog să schimbați link-ul la postarea mea din știrea asta, căci e greșit! Mulțumesc!

Cum eu respect pe cei care mă respectă, vreau să fie un sentiment reciproc! Să trăiți dragilor! Vă mulțumesc!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu