22 iulie 2011

PUBLIKA, tu ești Moldova?


Mă dezamăgești, PUBLIKA!
De la puternica structură media ce erai, ai ajuns de râsul lumii. De ta televiziunea numărul 1 de știri, ai ajuns "lingăul" politic al prezentului.
De ce?


Arborează un drapel!
În 2010 campania asta a fost cea mai tare, cea mai bună. A strâns în piept inimile a milioane (poate exagerez) de moldoveni ce cu adevărat iubesc bucata asta de pământ în formă de stugure. Mulți și-au cumpărat câte un drapel, cât de mic, simbolic, doar pentru a-și arăta cumva mândria de moldovean, dar și pentru a ajunge la televizor.

Tu ești Moldova!
Dacă aș vorbi cu o pisică, ea nu mi-ar spune asta. Mi-ar arde o ghiară în nas și s-ar căca pe mine. De ce trebuie cititoarele alea de prompter să spună că "io-s Malldova" dacă eu nu-s? De ce niște așa-numite staruri, care nu-s deloc staruri, trebuie să ne impună să spunem ceva și să iasă până la urmă o campanie de nimic? Oare nu-i clar că Arborează un drapel e ceea de ce are nevoie Moldova acum?

Câtuși de puțin cred că curând va fi ceva, un BOOM în media care va afecta grav PUBLIKA. O explozie în care victime vor fi politicienii. Pentru că, nulitățile, se implică în presă. De ce o fac? Vor viitor comunist?

Și campania cu strângere de semnături, să vorbesc și despre asta. Asta e campanie? Stă cineva în PMAN și așteaptă semnături. Mă da sunteți ridicoli! Ce folos că au fost câteva zile 2-3 oameni în Cahul, Bălți, Orhei, etc, dacă tot nimic nu s-a făcut?! Tot s-a strâns un număr mic de semnături! Aici trebuia mobilizare totală, căci e singura campanie ca lumea din vara asta. Dar și pe asta ați ratat-o!

Eu deja am o barieră de sticlă care mă ține ceva mai departe cu ochii de PUBLIKA. Nu aș vrea ca sticla să fie înlocuită, întâmplător, cu cărămidă. Băgați-vă în sân, răscoliți prin portmonee, dar nu aduceți sediile partidelor pe strada Ghioceilor, căci la primăvară cine știe dac-or înflori?! Vă mulțumesc!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu