14 iulie 2011

He said...în Casa Radio!

Da, da, da, da! Da, am fost la Casa Radio! Eu, cel care tare mai displăceam tot ce face TeleRadioMoldova. De fapt, și acum nu prea agreez tare cum lucrează ăștia...de la TRM, din simplul fapt că nu progresează cum trebuie. Lumea normală progresează în sus, ăștia ca șarpele, peste tot doar nu în sus!
Dar eu am fost invitat la o emisiune, Blogosfera Radio, cu Rodion. Un băiat tare bun! Vă spun eu. Am văzut că-i place albul, mai ales în haine. Și să mă credeți că peste ceva timp va fi undeva mai sus decât Radio Moldova Muzical, asta e, oamenii deștepți ajung unde trebuie. Mai trec vremurile cumătrismului de la televiziunea națională.
Dar să rămân la temă. Am stat ieri în tocmai 2 birouri ale Casei Radio, acolo unde s-a scris și se scrie istoria jurnalismului moldovenesc. De ce spun că se scrie? Mai există încă mașini de tapat sovietice, care încă sunt utilizate la maximum. Aoleo, în secolul 21. Da, unii idee nu au ce e ăsta un calculator, dar lucrează în media. Suportăm! Sper ca Rodion să nu se supere că am făcut trimitere și la asta.

La Blogosfera Radio am ajuns scriindu-i lui Rodion, căci altfel cum era eu ieri să-mi fac PR la blog de vre-o 3 sau chiar 4 ori în emisie? Dar uitați că e bine, pe alocuri, la Radio Moldova. Cel puțin echipa cu care am făcut eu cunoștință ieri este una extraordinară. Mai ales că regizorul de emisie al lui Rodion, Lilian Secară, sper să nu greșesc, a învățat cu Viorel Posmotrel Mardare într-o grupă. Ne-a și povestit câte ceva, nu vă mai spun și ce. Am fost impresionat de tehnologie, cea nouă perfect combinată cu una mai veche. Ideal, cum le-a reușit? În timpul emisiunii am rămas frapat de faptul cum prezentatorul știe toate adresele de contact ale emisiunii, că-i o listă cam mare, și nu le citește de nicăieri. Am discutat despre Portalurile informaționale, și eu lucrez de o lună la unul, așa că am avut despre ce vorbi!

Emisiunea am pus-o mai jos, în player! Sper că e interesantă, sau măcar tinde spre ceva bun! Eu pot doar să adaog că îmi place proiectul, e unul care crește, și, am să mai fiu invitat, sper eu, acolo! Baftă dragilor! Vă mulțumesc!



| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu