11 iulie 2011

2 greșeli, primar și televiziune

Noi știm că totul va fi bine! Va fi! Când? Vreodată!
Dar de ce suntem tâmpiți și vorbim de una, dar facem cu totul altceva?!

PUBLIKA, televiziunea care dezamăgește, deja!
Deci, 1 gafă pe azi, cea mai gravă, exagerat și foarte, dar extrem și mega gravă, oamenilor! Natalia Morari, ce faci? Deși ai spus că nu ai fost în Rusia de mult, te simți, cel puțin în ediția de azi, 11 iulie, a emisiunii Fabrika, ca acolo! Eu respect foarte mult această jurnalistă, însă gafa de astăzi chiar deloc nu o respect, ba o detest!
Trăim în Republica Moldova, cât se poate de repetat?! Suntem deja nebuni de aceste dileme și lupte între limbi. De ce pentru un invitat rusofon, căruia trebuie să-i fie rușine că nu știe limba, să vorbească toată turma din studio în aceeași limbă? (Să-mi fie scuzată totalizarea!) Poate și nu e din Moldova, dar există traducători, special pentru televiziuni! Și oferă servicii calitative! Dacă sperăm să facem o televiziune progresistă, să progresăm! Nu să pupăm pe fundișor pe cei veniți!


A 2-a gafă, faptul că Chirtoacă nu ne-a promis aer condiționat.
Hopa sus, că se închid ușile! Ori ne ducem pe ape, ori ne pierdem?! Când faci un lucru important nu te gândești la toate detaliile? Nu și în Moldova, Țara Minunilor! Deși e bunișor, nu bun, primar domnul, multstimabilul Chirtoacă, aici a dat o gafă dură! Eu cred că el când a semnat actele cu compania ce a realizat troleibuzele, i se părea că temperatura din biroul său e ca peste tot și pe întreg parcursul anului! Însă, nu! Noi mai avem și canicule, geruri, friguri, călduri! Au comodități troleibuzele noi, nu zic, dar ventilator sau aer condiționat nu au! Chiar și cele mai proaste mașini au așa ceva! Asta înseamnă că ele nu-s europene, nici pe departe! Să stai cu geamul deschis să-și vină răcoare! Păi te apucă curentul și 2 săptămâni nu mai uiți de nas înfundat! Nu, mulțumesc, eu am grijă de sănătate! Mai bine merg pe jos decât să urc în așa "comoditate"!

Sper că apelul meu a fost primit calm! Să fiți sănătoși cu toții, eu vă mulțumesc! Totul va fi bine!

| Vadim Zgherea 2011

1 comentarii:

Ivan Goncearuc spunea...

http://ivan.md/article/88/

Trimiteți un comentariu