18 mai 2011

Rupere în media!

Un loc reprezentativ în viaţa noastră îl are mass-media, acel motor ce mereu lucrează, de e soare, ploaie, război sau pace, ştiri se produc, jurnaliştii muncesc. Însă li se mai pun şi pietre, se mai dau vârtejuri, apar carii, prind la mucegai unii şi aşa mai departe. Drept vorbind, pădure fără uscături nu există, aşa e şi la noi. Eu, cu ochiul meu de telespectator nu pot lăsa deoparte această demagogie şi prostie ce tot are loc la noi, măcar să mă dau cu părerea! Ştirile la noi se fac bune, uneori nu conţin chiar tot ce aş dori eu, ca privitor, dar totuşi, nu putem cere imposibilul. Mă mut la divertisment, acolo e balamuc. Sunt mulţi jurnalişti care îşi fac mai mult imagine prin emisiunile, uneori fără sens, dar care provoacă publicul. Şi-o fac bună, nepătată, pusă la punct, ca în orice moment să aibă un Nume în societate, să nu mai fie oameni simpli, ci păpuşi ce dau autografe şi-s pline de fashion de la mall.
Altă problemă, care e cu mult mai importantă ca prima, dar se dă la desert, este jocul de-a televiziunea. Jurnal TV, pleacă de acolo câte unul. Eu poate prea mult până acum am vorit de acest trust media, dar e banal faptul că nu găsim sens în ceea ce fac ei. Au copiat până nu au mai putut de la PUBLIKA, de la sisteme de marketing, până la sloganuri, doar le adaptau, să nu pară furate, despre asta scria şi Cornel Gandrabur, şi tot au ajuns la nimic. Nu mă mir ca peste ceva timp să ajungă iar televiziunea online ce a fost, pentru că a trecut prin atâtea schimbări, de nu-ţi dai seama ce fel de televiziune totuşi sunt! Nu sunt multe probleme, dar ele trebuie rezolvate, nu ca promisiunile din campaniea electorală! Vă mulţumesc!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu