15 mai 2011

EXCLUSIV! Ultimul episod al serialului Tânăr şi neliniştit


Şi s-a dus aşa Jack la Victor, nu ştia că el acolo se vede cu Gloria, dar totuşi, intrând pe uşă, cu ochii bulbucaţi, mai nu s-a aprins, nu ştia cum să se liniştească. Gloria s-a aruncat spre el, spunându-i că totul va fi bine. El tremura...nu avea puteri să-i spună că nu înţelege nimic, dar ea îl tot liniştea, şi-l mângâia, între timp Victor sunându-l pe Sharon află că Doug e în dilemă totală, să meargă sau nu la Kate. Indecis, şi plin de emoţii, Michael merge la Stacy să-i ceară mâna...ea refuză, el se aruncă peste pod, Victor îl omoară pe Jack, apoi cel din urmă se sinucide, Gloria cade peste câteva zile în accident şi iată...numai praful s-a ales din ei.
Aşa va suna oare finalul serialului-viaţă "Tânăr şi neliniştit"? Se observă bine că nu privesc serialul....am vizionat, în total doar 2 episoade, şi nu am înţeles nimic, doar că toţi acolo mai mereu sunt pe nervi, se bat, pupă şi mai ştiu eu ce fac. Acesta e sensul unui serial? Fie el şi de 200 de episoade, dacă nu are sens, de ce mai punem emoţii pe el? Cred că "The Young and the Restless" îşi va încheia existenţa cu momentul în care nici un actor..din oricare generaţie prezentă în film, nu va mai fi în viaţă...şi nici PRO TV-ul nu cred că va mai exista pe atunci!

Titlul...mă mai inspir şi eu, tehnici Cristalice! Doar că eu chiar despre el vorbesc în text!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu