21 mai 2011

Lume, exişti?


Imagine: mpinteractiv.ro
Sfârşitul lumii, reducere finlă, 90%!!! Sună bine, nu? Aş prefera să fie promovat evenimentul, dacă totuşi marii, dar totodată banalii prezicători spun că azi e ultima zi de trai a omenirii! Să fie aşa? Nici un semn de nicăieri, deşi mergea o vorbă-n târg că va fi o zi altfel, cum nu a mai văzut lumea. Parcă m-am trezit normal, am servit masa normal, acum îmi controlez e-mailul, normal! Unde totuşi e paranormalul semn? În capul şi mintea celor ce au zis că azi e Sfârşitul lumii, vă zic eu! Au vise noaptea, se trezesc şi le pun pe foaie, apoi le promovează, şi noi, induşi în eroare...credem!
Dacă ar fi să realizăm tot ce visăm, om ajunge că internetul e o casă cu multe etaje, dar în care nu ai cum să trăieşti, pentru că etajele nu sunt delimitate vizibil. Căci asta am visat eu ceva timp în urmă. Dar dacă visăm perversiuni, ar fi trebuit să le punem în practică? Inconştienul nostru e infinit, noi însă avem un capăt şi o limită, dar, cum în Biblie nu e indicată o dată fixă, şi nu e spus nimic de Sfârşitul lumii, şi cum aflăm că Dumnezeu a creat lumea dar nu a stabilit o limită de ani...să mai trăim pe Pământ, atât cât ne permitem! Să aveţi o zi bună! Vă mulţumesc!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu