25 martie 2011

La INTEROGATORIU...Corneliu Gandrabur



Îl cunoaştem ca csiting pe internet, a creat siteul de ştiri OBSERVATOR.MD, eanunt.md şi este unul din tinerii ce au grijă şi se străduie ca ONLINE-ul din .md să devină unul activ, bun şi cât mai frumos! Tot ce se poate spune despre Corneliu Gandrabur, la cele spuse mai sus, e că îl găseşti în cea mai mare parte a zilei pe internet şi este un prieten foarte bun. Îi descoperiţi calităţile, plăcerile şi părerile în INTEROGATORIUL de mai jos.

1. Cum a început ONLINE-ul pentru tine?

Chiar nu mai țin minte cum a început, dar am rămas fidel acestui ”online” de când l-am descoperit. Uneori am impresia că sunt dependent dar mai am puterea să închid unele pagini și să mă apuc de lucru. Blog personal am făcut în primăvara anului 2010, aveam nevoia să scriu și eu undeva despre ceva. Nu am creat din el un refugiu a tuturor sentimentelor mele dar am găsit modalitatea ce-a mai bună de a scri despre ce gândesc. Știu că am supărat uneori pe cineva prin articolele mele dar sper că a trecut supărarea fiindcă dacă mai scriu o dată nu vor putea suporta. Nu m-am considerat niciodată din cercul bloggerilor din Moldova, poate că nu scriu la comandă ca unii, sau poate scriu rar. Nu știu motivul exact care mă face să cred acest lucru.

2. Ideea OBSERVATOR.MD cui aparţine?

Întrebarea la care am evitat să răspund mereu, voi evita să răspund foarte politicos și acum.

3. Când vedem urmaşi?

Aici trebuia întrebarea ”când mă căsătoresc?”. E greu de răspuns la ambele întrebări. Nu am probleme cu orientarea așa cum am fost acuzat pe blog și nici probleme fizice sau psihice nu am, însă ceea ce fac în fiecare zi nu prea îmi permite să găsesc timp ca să mă gândesc la aceste lucruri. Facultatea a rupt cel mai mult din viața mea, 7 ani au plecat în urmă și în toți acești ani am spus că mai am timp să mă gândesc la aceste lucruri și pot amâna pentru mult timp.

4. Ce ideea ai dori să pui pe ONLINE, la care ţii mult?

Păi dacă o fac publică voi mai putea să o realizez? Are să o ia altcineva înaintea mea.

5. De ce csiting?

De fapt este un nick luat de la un coleg de facultate care nu-l mai folosea la acel moment. Mi-a plăcut și am preluat acest nume pentru mediul online. Principalul motiv este că puțini vor memora și vor pronunța corect acest nume. L-am utilizat pentru a comenta pe protv.md, apoi pe unimedia.md. Sunt recunoscut deja mai mult cu acest nume pe chat-ul Privesc.eu, unde sunt și moderator de peste 1 an, împreună cu Marka.

6. Cea mai tare bârfă auzită despre tine însuţi

Nici nu știu dacă cineva mă bîrfește. Dacă o face atunci să fie sănătoși sau sănătoase. Niciodată nu m-am interesat despre ce spun oamenii despre mine. Am o mulțime de cunoscuți și dacă aș sta să acumulez toate bîrfele posibile ar trebui să pierd juma de viață. Dar totuși ceva mă face să cred că chiar dacă există bârfe 70% ar fi despre rău pentru că majoritatea mă știu ca un om rău, lucru care nu-l neg deloc.

7. Ce muzică preferi?

Melancolice. Cât mai puține cuvinte și cât mai multă melodie. Am un post de rado preferat unde ascult în fiecare zi când merg pe stradă sau aștept ceva.

8. Filmul preferat

”Văleu, văleu, nu turna”, l-am privit împreună cu colegii zeci de ori cât am fost student. Folosesc și acum unele fraze de acolo, s-au memorat foarte bine. Este un film autohton foarte bun și de câte ori îl privești găsești motiv să te mai râzi o dată.

9. Genul de film preferat

Comedie.

10. Eroii filmului preferat

Vitalie Rusu, Elena Ribceac, Mihail Curagău, Valeriu Cazacu, Jan Cucuruzac, Andrei Soţchi, Ion Arachelu, Gheorghe Pârlea, Ion Muzica, Gheorghe Urschi. Toți sunt eroi acolo.

11. Ultima carte citită

Aici voi răspunde împreună la întrebările 11 și 12. Nu-s omul dedicat cărților. În Gimnaziu chiar nu am fost puși să citim literatură artistică. Ca elevi avem destule manuale nu ne mai trebuia și romane sau alte genuri de cărți. Așteptam pauzele ca să ne jucăm iar când ne duceam acasă ne aștepta munca la câmp și în jurul casei. Primele cărți artistice am citit în clasa 10, la ȘMCG. Profesoara de acolo era o împătimită a cărților și ne cerea să citim. Îmi amintesc cum am citi cartea ”Frații Jderi”. În fiecare zi o luam de le profesoară, seara citeam acasă, a 2-a zi o ducem înapoi, așa câteva zile la rând. După aia au venit restul. Rând pe rând am citit ”obligat” câteva romane.

12. Autori care îi citeşti frecvent

Nu am preferințe dar aș reciti ceva de Druță.

13. Pictorul preferat

Nu iubesc pictura deloc. Nu e genul de artă pe care să-l admir.

14. Calitatea ce te reprezintă ca bărbat

Întrebarea era obligatorie? Păi tote calitățile la mine sunt caracteristice unui bărbat.

15. Ce-ţi place la o femeie?

Faptul că nu este ca mine, acest lucru o face mai atrăgătoare. Îmi plac femeile care nu sunt alintate dar care știu să alinte și să iubească ființa dar nu ce este lângă ființă.

16. Ce preţuiesc prietenii la tine?

Ian să ridice mâna în sus cei pe care nu i-am ajutat!

17. Ce pretuieşti tu la prietenii tăi?

Că mă ajută mereu. Am mulți prieteni și toți sunt adevărați. Faptul că sunt reali prețuiesc cel mai mult.

18. Care ar fi cea mai mare nenorocire care ţi s-ar putea întâmpla?

Să nu am net 3 zile sau să-mi schimbe cineva parola la Facebook. Din viața de familie orice s-ar întâmpla ar fi o nenorocire pentru mine pentru că-mi iubesc foarte mult familia.

19. Neajunsuri care crezi că le ai

Că nu am ochi și la ceafă aș vedea mai multe lucruri și ar părea lumea mai mare.

20. Câ timp petreci alături de familie?

Sunt ”plecat” de acasă din 2004. De atunci, fizic, petrec foarte puțin timp alături de familie. La telefon vorbim în fiecare zi câteva minute bune. Tata are obiceiul să mă trezească dimineața. Îmi amintesc că când eram acasă el venea și ne spunea că e ora 10 deja iar când ne trezeam era 6 sau 7.

21. Când eşti supărat, ce faci?

Ascult muzică. Evit certurile pentru că oricum nu duc la nimic.

22. Ce urăşti cel mai mult?

Când cineva face abuz de ceva. De un lucru, de o funcție, de sentimente.

23. Cum crezi, ce ai lucra dacă ai locui în Statele Unite?

Am o regulă: ”nu mă gândesc niciodată despre ceea ce nu voi avea vreodată”. Nu voi pleca cu traiul din Moldova decât dacă voi fi forțat.

24. O carieră în muzică cum ar suna?

Cam scârțâit. Nu am glas deloc.

25. Trăsătura care te face unic

Am o trăsătură fizică – amprentele

26. Culoarea preferată

Toate îmi plac.

27. Ce lucruri semnificative crezi că poate face Blogosfera moldovenească?

Aici mai bine nu scriu nimic. Încă nu fac parte din ea ca să știu despre ce poate face.

28. Reforma care te-a impresionat

Reforme??? Nu pre am văzut reforme la noi in Moldova. Eu aş face una bună: toți funcționarii publici să fie lipsiți de cale de atac a deciziilor prin care au fost demiși. Astfel am putea scăpa de cei care nu fac nimic sau sunt corupți. O astfel de normă este privitor la remanierea Guvernului sau a unui membru din acesta.

29. Spotul publicitar cel mai des vizionat

Și cel mai aiurea? Cel de la ProTV cu cei doi care unul pleacă acasă cu maxi-taxi (care plătește 3 lei) și cel care pleacă cu taxiul (care plătește 25 lei). Tot nu pot să înțeleg cum cel care cheltuie mai mult are mai mulți bani în buzunar?

30. Motto-ul tău:

”Totul va fi bine, greul acum începe!”


| Imagini: Gandrabur Corneliu
| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu