24 martie 2011

Eu susţin Ora Pământului, dar voi sta pe internet!

Imagine: OBSERVATOR.MD
Nu e corect spus "Ora Planetei", căci poate fi numele oricărei planete din Univers, mai bine ar traduce cum trebuie, fără devieri! Eu cu ambele mâini, şi cu întrerupătorul în poziţia offline susţin acest eveniment, el ne învaţă să fim mai buni cu Pământul ăsta, săracu de el, oare cum ne suportă?
Deci, pe 26 martie, vă rog şi eu, să stinge-ţi lumina între orele 20:30 şi 21:30, ştiţi ce bine e să stai în întuneric? Eu încă îmi aduc aminte cum prin `97 ni se stingea lumina în Cahul şi stăteam cu părinţii, tata povestea câte ceva interesant, ce relaxare! Acu` măcar pe 26 să am ocazia, o oră să stau în linişte, în bezna odăii. Recomand şi vouă să deconectaţi lumina, să daţi offline la bec, măcar pentru o oră planeta noastră dragă să sufle aer curăţel, purificat.
Dar, este şi un dar la mijloc. Fiindcă nu sunt în Cahul, nu am cum să ascult poveşti, sau să stau la taifas cu părinţii, aşa că am să petrec timpul pe internet, cu notebook-ul scos din priză, pe baterie. Ştiţi ce bine va fi? Mulţumesc enorm iniţiatorilor acestui proiect! Hai că e bine, Moldova!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu