8 ianuarie 2011

TV, între profesionalism şi glumă!

Avem sau nu profesionişti în televiziune? Nu sunt critic sau expert în jurnalistică, însă la părere am dreptul! La o simplă comparaţie între prezentatorii de talk-show, ştiri, meteo şi sport de la noi, şi cei din România, avem cu ce concura. Deci, am decis să fac eu comparaţia, rezltatul îl vedeţi mai jos!

Talk-show:
RO-Cristian Leonte (PRO TV) - MD-Mihaela Gherasim (PUBLIKA TV)
  Nu am găsit un bărbat care ar prezenta mai bine ca Mihaela vre-un talk-show de la noi. Lorena Bogza ar mai avea de muncit.

Ştiri:
RO-Andreea Esca (PRO TV) - MD-Lia Bejenaru (PUBLIKA TV)
  Fac ambele treabă bună.
RO-Mihai Dedu (PRO TV) sau Cosmin Stan (Realitatea TV) - MD-Dorin Ţurcanu (PUBLIKA TV)
  Profesionişti în ştiri.

Meteo:
RO-Florin Busuioc (Busu) (PRO TV) - MD-Vlad Burac (PUBLIKA TV)
  Totuşi cred că Burac e mai bun.
RO-Magda Pălimariu (PRO TV) - MD-Veronica Ghimp (PUBLIKA TV)
  O plăcere să le vezi la meteo, pe ambele!

Sport:
RO-Tudor Furdui (TVR 1) - MD-Vitalie Maistru (PUBLIKA TV)
  Dacă ar prezenta Sandu Grecu şi rubrica Sport la PUBLIKA TV, ar fi la egalitate cu Tudor Furdui de la TVR.
RO-Raluca Arvat, Corina Caragea (PRO TV) - MD-Doina Popa (PRIME), Olga Fedosenco (PUBLIKA TV)
  Curând cred că se va regăsi în listă şi Tatiana Puşcaş, progresează, îmi place!

Asta e cum văd eu, punctul meu de vedere! Sunt opinii? Este spaţiu mai jos! Vă mulţumesc!

| Imagine: physorg.com
| Vadim Zgherea 2011

2 comentarii:

DIMEX spunea...

Dacă Dorin Ţurcanu e profesionist în ştiri ap mă scuzaţi ))

Vadim Zgherea spunea...

Măcar îşi face treaba cum trebuie!

Trimiteți un comentariu