6 ianuarie 2011

Răspicatele gânduri ale lui Constantin Tănase

Când se ajunge în Moldova la trădat feciori şi la aruncat vorbe aiurea, termină şi lumea să mai citească! Da, am un blog! Da, scriu pe el! Da, dacă am blog, sunt blogger (ca mulţi alţii)! Da, dacă sunt blogger nu înseamnă că gata, sunt gafoman respins de presa normală, sau individ ratat ce vreau să răzbat în cohorta "liderilor de opinie"!
Da, dacă am blog, nu înseamnă că tre` să mă laud (căci, de altfel, nici nu o fac)! Dar domnul Constantin Tănase, fără respect de lumea care îl înconjoară, scrie "prăjituri", nu prea dulci! Însă ceea ce numiţi  EDITORIAL, s-ar mai înţelege ca articol pe blog! Nu staţi departe, din toate punctele de vedere, faţă de cei, ce poate zilnic, sau săptămânal, mai expun un "cârd de gânduri" pe un site cu domen gratuit! Oi fi eu gafoman, individ ratat, sau alte atribuţii cât de normale pe atât de proaste, însă sunt mândru că trăiesc, nu trăiesc pentru a scrie pe blog, căci nu o fac regulat, ci scriu aici, trăiesc şi îmi caut de viaţa mea, fără să mă dau în critici fără înţeles! Vă mulţumesc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu