9 ianuarie 2011

RetrosWeek | 3-9 ianuarie 2011

Tot acasă, des pe internet, altceva nu aş găsi să fac, dacă nu aş avea vacanţă!

Luni. Odihnă. E Anul Nou doar, şi, cum se spune la moldoveni, orice sărbătoare durează 3 zile. Eu 3 zile sărbătoresc stând acasă.

Marţi. Fotografii pe zăpadă, cu zăpadă, în zăpadă, nu mie, unor fete, tare interesate de poze!

Miercuri. Parcă simţeam că joi va fi o zi grea!

Joi. Toţi comentau, pe blog bineînţeles, pe Tănase. Are ceva Timpul ăsta de toţi de el se leagă.

Vineri. Crăciun pe stil vechi. Dacă pe stil nou nu am fost la biserică, măcar pe vechi m-am dus. O biserică foarte superbă, în Cahul, într-un beci, am descoperit. Pentru prima dată am fost acolo, mama m-a dus, ei de mai de mult i-a plăcut. Un părinte foarte bun. O zi minunată am avut.

Sâmbătă. Noi descoperiri în editarea HTML. Las` că-i bun!

Duminică. Rude în vizită. Discuţii, atmosferă plăcută. Iată şi săptămâna a trecut, vine o săptămână încărcată, de miercuri la perechi, rău de tot!

Atât!

| Imagine: mind3.ru
| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu