11 ianuarie 2011

Ce-i bun, nu-i mult, chiar şi în Televiziune!

Plăcerea totuşi, are limite! Şi aici mă refer la ceea ce e bun, în televiziune. Salutare Naţiune, aşa ne spunea Andrei Gheorghe 15 duminici la rând, şi păcat, e gata. Au fost doar 15, mai multe nu v-or mai fi! Deşi mulţi vorbesc că Andrei Gheorghe este un mafiot român, arta şi profesionalismul cu care se dedică televiziunii sunt nespus de mari. Era singura emisiune de divertisment din Moldova, la care mă puteam uita. Cum se spune, ce e bun e puţin, însă ra*at avem mult, şi în televiziunea naţională, şi în posturi private. Mai e Las` că-i ghini, deasemenea este o emisiune de divertisment la care mă pot uita, însă acolo se fac discuţii doar între Seva şi Bogdan, genul emisiunii în sine e diferit de Salutare Naţiune.
Gata, am găsit doar 2 emisiuni bune de privit. Mai mult, nimic! Emisiunile alea scârboase "pentru tineret" sau alte nimicuri, sunt nişte gunoi strâns în media, căruia nimeni atenţe nu-i acordă, şi asta e părerea mea, în orice caz. Mai aştept emisiuni de la Andrei Gheorghe, sau alţi români care ştiu a face show, mai aştept! Mulţumesc!

|*-h
| Imagine: PRIME
| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu