18 decembrie 2010

Creşte Moldova, creşte!

Dacă ne-am imagina, pe-o clipă, că Moldova este un tânăr, păi el abia ar fi terminat studiile superioare, inclusiv şi doctoratul, şi, ca un tip norocos, îşi deschide afacerea sa, dar dacă facem abstracţie de la imaginaţie, afaceri! Începând cu 2009 în Moldova au început să apară marile afaceri! Unii mă v-or contrazice, şi v-or spune că şi mai devreme s-au deschis afaceri mari la noi! Eu, ca răspuns, le zic că, da, s-au deschis, dar nu în aşa masă cum acum! Acum, au început să apară televiziuni cu care Republica Moldova se poate mândri la nivel internaţional, au început să apară investiţii mari, dar şi grandioase. Curând, ţara noastră va deveni un exportator de baterii solare, la fel am înţeles că la noi se v-or construi şi maşini de mărci mari pe piaţă, dar şi multe altele. Acum, la finalul anului 2010,
mă gândesc: De ce până în 2009 nu s-a făcut aşa, de ce până atunci nu se lansau televiziuni grandioase, fabrici mari, investiţii gigant? Am găsit şi un răspuns! Oamenii ce stau acum la cârma ţării, nu or fi ei cei mai tari, însă s-au învăţat să spună DA marilor investitori. Acum, observ că pentru moldova se fac mai mult donaţii de sume mari decât împrumuturi, deşi şi cele din urmă sunt un plus mare pentru afacerile de la noi. O mare parte din domeniile cu o importanţă mare de la noi se extind, cresc, se dezvoltă. Sunt puşe în valoare şi ideile tinerilor business-mani de la noi din ţară! Mai înainte asta nu se făcea! Cei deştepţi, mureau de foame, inventau ceva, erau înşelaţi, şi, cineva care nu făcea nimic, dar avea bani, pe nişte bănuţi, îi cumpăra ideea, dar şi drepturile! Bravo Moldova! Creşte sănătoasă! Eu îmi doresc ca toţi ce doresc să facă din Moldova o ţară dezvoltată, să nu stea pe gânduri, să acţioneze! Mulţumesc!

P.S. Ăăă, dacă e vre-o problemă, de la rândul 3 am început să nu-mi imaginez.

| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu