16 decembrie 2010

Ce aş fi făcut eu, cu 13 milioane de lei?

Explorând mai multe bloguri, am văzut că fiecare are părerea sa referitor la 13 milioane de lei! Păi, ce-aş face eu cu ele? Numai ce nu aş face...Daţimi-le, nu face-ţi cu ei publicitate comuniştilor!

Dacă să fiu serios, cu 13 milioane de lei, aş face umrătoarele:
1. Aş renova absoltut toate căminele studenţeşti din ţară, 100%, că-s 80% nişte dărâmături în prezent.
2. Din ce rămâne, aş ajuta câteva case de copii, pentru că mă doare sufletul cum trăiesc ei, fără părinţi.
3. Nu a mai rămas nimic, aşa că aştept ce va face şi statut! Că au şi ei, pic de competenţă, nu?

Au mai scris Hodoronctronc, Alex, Nicolae, Eugen, şi ce mi-a plăcut cel mai mult, articolul lui Tudor Darie.

| Imagine: scrapetv.com
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu