18 noiembrie 2010

PLDM...ce e cu comunismul ăsta?

IMAGINE SIMBOL
Halal de partid dacă alegătorul nu vrea! Ce pot să zic eu, bafta concurenţilor electorali! Doar ca aş mai avea ceva de menţionat! PLDM, după câte înţeleg eu, impune lumea să fie prezentă la întâlniri! Aşa s-a întâmplat şi azi, în Colegiul Politehnic din Chişinău! Am încheiat perechea, ultima, mergeam jos, să ies afară ca să-mi văd  de drumul meu spre casă. Obosit, flămând, dar şi cu planuri peste zi, am fost oprit de administraţia care nu ne permitea să ieşim din Colegiu! Am întreabt ce se petrece...ca răspuns primind:
"- Deci, toţi absolut în sala festivă, binevol, dar toţi, că vă ve-ţi întâlni cu viceministrul educaţiei Loretta Handrabura!"
A fost sau nu ea acolo, nu vă pot spune! Noi pe ea nu am văzut-o! Însă, pe scenă, era un ecran instalat, din hartie, de acela pentru reflectoare, un laptop, 2 boxe mici de calculator, si a început filmul "Soviet story", mă gândeam, de ce l-am mai downloadat 3 zile de pe net ca sa mi-l bage ăştia în 5 minute fara sunet..?! Da! Cinci minute, atât a mers! Caci nu se auzea mai nimic şi au decis să-l povestească profesorii! Apropo! Pe fiecare scaun era pus câte un ziar şi o reclamă a PLDM-ului! Atunci eu nu vad legătura! Ce căutam noi acolo, dacă,(să spun cum a început totul) cu o pereche mai devreme au anunţat că va fi adunare pentru întâlnirea despre care spuneam mai sus doar a profilor...nu şi a elevilor..şi ne-au spus că putem pleca după ore acasă! Ce să înţeleg? Schimbare de moment a planurilor sau ce naiba? Mai ales că mulţi din elevi nu au drept de vot, spre exemplu eu! Politica asta ne strică viaţa! Când am să am 18 am să merg la vot, însă la întâlniri de astea banale, care sunt de prisos..nu mă duc! Recomand tuturor partidelor să nu mai organizeze aşa-numite "întâlniri cu alegătorii"...sunt nişte prostii, părerea mea! Însă recomand celor care au drept de vot..să şi-l exercite! Baftă tuturor!

| Vedeţi mai jos imagini de la  evenimentul din colegiul meu:


Cer scuze de calitata imaginilor! Sunt de pe telefon!


| Imagine: www.Mediafax.ro
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu