20 noiembrie 2010

Ce m-a frapat pe mine săptămâna asta!?

Am auzit şi eu de plecarea Nataliei Morari de la PUBLIKA TV, intrând pe siteul publika.md, însă, am văzut, peste o zi, că cei din televiziune îi duc dorul chiar din a doua zi după plecarea ei.
Tot pe publika.md rămân, citind o ştire, am văzut că ediorii de pe site se mai scapă cu greşeala, şi uită că la PUBLIKA se scrie cu K, nu cu C!
Şi ca înainte să ies de pe siteul publika.md să văd ce înregistrări au apărut pe site, dau la Emisiuni Noi...si...dau de miha! STOP! Care miha?
Azi, petreceam o rudă acasă, la Gara de Sud! Acolo am văzut că cei ce se ocupă de publicitate nu prea se împacă cu gramatica! Ia` vedeţi!
Click pe imagini pentru a vedea în întregime!
Cam atât pe săptămâna asta! Dacă ai văzut tu ceva, trimite-mi la adresa pubuniversfm@gmail.com!

| Imagini: Capturi: www.publika.md
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu