21 noiembrie 2010

Alina Dabija...La INTEROGATORIU!

Dacă trag cu ochiul printre autorii de piese...sau de ea, Alina Dabija! O fata adorabila si activa! O văd optimistă şi foarte ambiţioasă, cu idei grandioase şi cu arta în suflet! Vine din  Bălţi, absolventă a Liceului "B.P. Hasdeu" de acolo, şi a USEM din Chişinău.. facultatea Comunicare publică. Studii muzicale: 7 ani de pian şi canto la Şcoala de Muzică "George Enescu" din Bălţi. În prezent este voice-over la PUBLIKA TV, scrie versuri pentru o "grămadă" de interpreţi de la noi, o vedem pe la petreceri mondene unde îşi petrece timpul excelent! O fire pozitivă, atâta pot să spun! Mai jos ea mi-a răspuns la 30 de întrebări, prin care ne punem ca scop, împreună să o descoperim! Aşa că face-ţi cunoştinţă cu Alina Dabija!

1. De ce duci lipsă cel mai mult la moment?

De soare!

2. Câţi interpreţi au versuri marca Alina Dabija?

Sinceră să fiu, nu am stat să-i număr, dar dacă ar fi să-ţi spun cu aproximaţie, ar fi vreo 50.

3. Cum e la PUBLIKA, după părerea ta?

Este a doua casă a mea, pentru că este o atmosferă calda şi pentru că îmi petrec mult timp la job.

4. Care-i cea mai frumoasă limbă de pe pământ?

Limba română în primul rând, iar pe locul doi ar fi limba spaniolă pe care preconizez să o studiez.

5. Cum crezi că va fi următoarea petrecere de ziua ta?

Veţi vedea!

6. Cea mai tare bârfă auzită despre tine însuţi?!

Orgolioasă!

7. Genul de muzică preferat!

Nu am unul preferat, pentru că ascult orice gen de muzică. Depinde de starea sufletească...

8. Filmul preferat!

P.S. I love you.

9. Genul de film pe care îl priveşti cel mai des!

Love stories, comedii.

10. Eroii filmului preferat!

Mr. and Ms. Smith.

11. Ultima carte citită?

Acum citesc “Eat Pray Love” de Elizabeth Gilbert. M-a cucerit din primele pagini.

12. Autori care îi citeşti frecvent!

Încă de pe băncile liceului o admir pe Ira Levin şi, de asemenea, imi plac autorii Hector Malot şi Gabriel Garcia Marquez.

13. Pictorul preferat!

Pablo Picasso. Nu cred că mai e nevoie să precizez de ce, oricum opera şi maniera lui e greu de explicat.

14. Calitatea ce te reprezintă, ca femeie!

Sensibilă, dar suficient de puternică pentru a merge mai departe, orice s-ar întâmpla.

15. Ce-ţi place la bărbaţi?

Ochii.

16. Ce preţuiesc prietenii la tine?

Cred că ei ar fi cei mai indicaţi să răspundă la această întrebare. Dacă ar fi să presupun, cred că sinceritatea.

17. Ce pretuieşti tu la prietenii tăi?

Devotamentul.

18. Care ar fi cea mai mare nenorocire care ţi s-ar putea întâmpla?

Nu mă gândesc la nenorociri, pentru că vin imediat, fără întârziere! Merg mai des pe pozitiv!

19. Ce neajunsuri crezi că ai?

Sunt impulsivă şi uneori prea directă.

20. Eşti superstiţioasă? De ce?

Nu sunt superstiţioasă şi nu cred în vorbe populare de genul “Nu face asta, pentru că s-ar putea să...”. Unele chiar sunt amuzante!

21. Când eşti supărată, ce faci?

Încerc să mă calmez şi să nu-mi exprim nervii prin gesturi şi cuvinte. Deşi, uneori explodez. Sunt şi astfel de cazuri, dar mai rar.

22. Ce urăşti cel mai mult?

Trădarea.

23. Care sunt cele mai îndrăgite versuri scrise de tine?

Toate îmi sunt dragi, pentru că în fiecare este o parte din sufletul şi viaţa mea.

24. Cum ar fi Campania “Votează, Lume!” în varianta Alina Dabija?

Merg la vot, neapărat! Sinceră să fiu, nu prea ma intereseaza politica şi nu cred că aş “risca” acum sa-ţi scriu proiecte de campanii, deşi tema mea de licenţă a fost “Imaginea liderului politic. Studiu de caz: Dorin Chirtoaca”.

25. Trăsătura care te face unică!

Fiecare om e unic in felul său. Sunt unică şi e de ajuns.

26. Culoarea preferată!

Roşu.

27. Ce floare iubeşti?

Floarea soarelui.

28. Cine te inspiră să faci ceea ce faci?

O muza secretă. Un barbat care mi-a rămas in inimă pentru totdeauna!

29. Spotul publicitar cel mai des vizionat!

“Sorry” pentru Mercedes Benz E-Class, 2010.

30. Motto-ul tău!

Îmi pare banală chestia cu motto-urile, iar in viaţă sunt multe situaţii.

| Mulţumesc Alinei Dabija pentru timpul acordat la completarea chestionarului! 

| Vadim Zgherea 2010

1 comentarii:

Eleonora spunea...

superba si desteapta!

Trimiteți un comentariu