22 noiembrie 2010

Cine a băgat politicienii în priză?

Nu degeaba am venit cu acest mesaj şi pe logo-ul blogului, am tendinţa să-l discut, sau măcar să-l descriu cum îl înţeleg eu! Mă tot gândesc cât de tontălăi sunt unii candidaţi şi membri de partide, parcă le tună în cap, sau au deasupra capului influenţa cuiva? Să dau şi exemple! Mocanu, ăla cu antimafia, acuză în stânga şi în dreapta pe toţi de partizanat şi de supunere politică! Doar el, cu trecut tragic, săracul, nu se supune nimănui..a da, lui Jurnal i se supune, sau spuneţi că nu am dreptate?! Înţeleg că acest post de televiziune care se pretinde a fi echidistant, este doar pe jumătate, pentru că se promovează la negru mesajul "AntiMafie" al lui Mocanu! Şi nimeni nu dă sesizări! De NIT nici nu mai discut, ei azi, într-un material la ştiri, în durata a vre-o 4 minute au propagat ideea că Filat sună oamenii să-i convingă să meargă la vot, poate şi o face, asta o pot şti doar organele competente! Dar să dicuţi atâta amar de timp desrpe o temă inutilă, şi apoi să prezinţi un reportaj despre o oarecare listă neagră, şi să dea pe post doar oprerea comuniştilor, păi ăsta numesc eu partizanat politic, şi vreau să leg asta cu ceea ce face Mocanu! El, că nu respectă regulile moare dar şi cele ale unei televiziuni, se mai dă şi mare pe lângă acest post ca mare antimafiot, acuzând postul de televiziune. Deşi, deja câteva sondaje arată că PUBLIKA  se ţine bine la capitolul pluralism politic în subiecte şi emisiuni. Pe cei de la Jurnal nu îi acuz de nimic, ei totuşi ascultă prea mult de Mocanu, fiindcă, printre acţionarii majoritari ai postului de televiziune este şi un membru al PpNT.

Va urma!

| Vadim Zghera 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu