23 noiembrie 2010

Cine a băgat politicienii în priză? (2)


Să îmi închei, deci, critica de ieri, sau mai bine spus, din articolul precedent. Cum spuneam, nu am nimic contra Jurnalului, dar ca nu-mi place, ca simplu telespectator, să văd că se supun unui nimeni, ca Mocanu. Dar politica, şi campania electorală, nu se termină aici. Mai sunt şi alte nedreptăţi ce ar fi bine să le atragă cineva atenţia. Mă întorc, deci, la ideea unui articol de-al meu mai vechi, campania electorală în licee, colegii şi universităţi. În ultimul tip de instituţie menţionat este recomandabilă ea, electorala, însă în colegii şi licee nu aş vedea sensul. Acolo o buna parte din elevi nu au 18 ani, dar nu asta e problema, uneori sunt impuşi elevii de administraţie să asiste la discursurile "scurte" de vre-o 2 ore ale unor candidaţi, sau reprezentanţi ai candidaţilor sau partidelor. Spre exemplu azi, în colegiul meu, CPTC, era aşteptat ministrul educaţiei, Leonid Bujor. Şi, cum ai noşti de la colegiu o duc frăţiş cu minciuna, şi de data asta nu a venit cine trebuia, a venit un alt candidat de pe lista AMN, care spune că e în relaţii bune cu directorul nostru, şi de astea...fleacuri! Am stat doar 15 minute, deşi azi nu ne-au impus să venim, m-am dus binevol, am văzut că îşi face publicitate, am plecat, nu mai suport, Doamne, să văd atâtea promisiuni electorale, care, ca şi după campaniile viitoare, nu sunt îndeplinite. Gândesc că de data asta au pus la lucru câţiva psihologi, să facă aşa ca toţi că creadă. Căci, am senzaţia că lumea de la noi nu a mai trecut prin campanii, şi nu ţin minte promisiunile, care la faza asta doar rămân.La mine, la Ciocana, pe un panoi, s-a format deja un perete, gros de vre-o 15 cm de publicitate, căci se lipesc una peste alta! Aşa că termin eu să vorbesc atâta despre campania electorală, căci, mai ştii, îmi vor închide şi mie blogul cum a fost închisă ŞtireaZilei din cauza pozei lui Lupu! Bafta tuturor, inclusiv şi concurenţilor electorali! Să se aleagă, odată, preşedintele! Eu vă mulţumesc! Comentează cine vrea, nu impun, pe curând!

| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu