6 noiembrie 2010

Da cineva cu detergent pe net-ul moldav?

Plaiurile noastre, de pe internet,...macinate si rontaite de soareci, uneori ne lasa...sa cadem in gol! Dupa ce am depistat pe publika.md greseli in materiale,...azi mai depistez si pe alte siteuri,..multe..chiar uneori foarte multe greseli! Ori adorm toti in fata calculatoarelor cand scriu articole si de astea...ori se fac prea multe disponibilizari si e putina lume la servici...care oboseste...ori nustiu eu ce sa mai spun...caci nu am idee ce-s cu moderatorii nostri de siteuri! Intamplator..cat se poate de intamplator...cautm o piesa pe net. Nu stiam cum se numeste (acum stiu: Hurts-Wonderful life), intrasem, deci, pe www.primefm.md, acolo la top 15 sunt piese care pot fi ascultate si dau pe la toate..poate dau de piesa mea! Ghinion! Insa nu asta e important! Important e ca Cheryl Cole se mai numeste si Sheryl Cole...si piesa ei Parachute o mai puteti gasi si sub titlul de Paravhute! Asa ne informeaza primefm.md. Iata si dovada!

Click pe imagine pentru a mari!

Si nu e tot! Pe alt site, mp3md.org, deasemenea cu muzica, in cautarea aceleiasi piese...dau de greseli si mai mari! Acolo pe un rand deseori sunt si cate  2 greseli! Observ ca la scrierea repetata a unui fragment administratia foloseste metoda "CopyPaste", pai altfel cum ar fi putut aparea o aceeasi greseala la inceputul a 3 randuri..si cuvantul corectat...la mijlocul randului..de 3 ori?! Mai jos aveti si dovada!

Click pe imagine pentru a mari!

Cam acestea sunt...caci eu la cautarea piesei nu am mai depistat alte greseli! Gasiti voi..mi le trimite-ti la adresa pubuniversfm@gmail.com, caci, sunt sigur ca mai sunt! Va multumesc!

| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu