5 noiembrie 2010

Rock is not dead !

Pain - Shut Your Mouth

Aşa suna titlul primului material publicat în Literatura şi Arta, de prietenul Viorel Roman. Atunci Viorel încerca să-l contrazică pe Marilyn Manson (piesa Rock is dead). Acum eu scriu pentru că m-am plictisit de toate dulcegăriile pop care-mi sună în urechi aproape la toate posturile de radio. Nu sunt un amator de radio, am renunţat la el prin anul II la facultate, dar obişnuiesc să fiu foarte des în locuri publice, iar acolo este numai mizerie de muzică. Bine, în unele cazuri sunt şi excepţii, dar foarte rare.
Drowning Pool - Bodies

Dar nu vreau să vorbesc despre playlisturile de la radiouri, că doar nu pot şi ăştia să pună ceva care ar speria gusturile infantile ale moldoveanului clasic - ar fi prea de tot. Vreau doar să zic că, ca orice persoană, am şi eu nevoie cîteodată de o descărcare ale "galvanicelor" mele, nu de alta, da-ţi sare "scrumiera" dacă nu scoţi afară toată energia negativă acumulată în societatea autohtonă.
Slipknot - My Plague

Şi cum eu am crescut citind Sherlock Holmes, pe muzica lui The Prodigy, sau adormeam deseori sub ritmurile de jungle de la Voodoo Beats, nu pot să scot afară decît dacă ascult vreun "crazy shit" care să-mi "sară" minţile aş vrea să vă propun şi vouă ceva de acest fel - poate este vreun prieten obosit de rutină care ar vrea să "tragă" un 30 de absinth şi să asculte ceva cu adevărat bun de relaxare. Dacă da - încercaţi ceva de acest fel. O să vă placă.
System of a Down - B.Y.O.B.


Marilyn Manson-the beautiful people

| Preluare: Blogul lui Ivan Goncearuc
| Imagine: www.classicrockmagazine.com
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu