6 noiembrie 2010

Azi am simtit o senzatie placuta in microbuzele noastre!

Senzational!! Asa pot sa spun despre ceea ce am simtit eu azi intr-o "rutiera", care de fapt e microbuz! Eram in 117, pe la Ciocana inca ma aflam...stateam pe ultimul scaun, comod de altfel...in fata mea era o doamna cu un caine...foarte dragut..care ma privea minute in sir..si canta piesa (care scriam ca o cautam, in articolul precedent) celor de la Hurts - Wonderful life...ma simteam ca intr-un musical..catelul ma privea..piesa canta incetisor..o placere, nu alta! Asa ca.,.prima.,..sper si nu ultima data, eu m-am simtit bine,..desi doar cateva minute..aproximativ 4...cat dureaza piesa, intr-un microbuz de-al nostru! Asa ca...Wonderful life! Bafta si succese! Va multumesc!

| Imagine: Blogspot.com
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu