7 noiembrie 2010

Ce nu stiai despre moldoveni


- Secolul XX ne-a adus perestroika. Secolul XXI ne-a adus «evroremontu».
- BMW-urile in MD, au un rol aparte. Detectoare de glamour.
- Poti afla daca un moldovean este stingaci sau dreptaci, privind o poza pe care si-a facut-o cu telefonul.
- Piata Centrala a devenit simbol in MD, simbolizand garderoba natiunii.
- In MD iti potolesti setea cu «Tuborg», dar te imbeti cu «Chisinau».
- Singura metoda de a mai pastra traditia costumului national este cea de a imprima pe costumele sportive motive folclorice.
- In Moldova moda o starnesc si o dicteaza vecinii.
- Cea mai economicoasa inventie moldoveneasca este «bip pachetul».
- Daca am caracteriza moldovenii moderni , asa numitii «pradvinutie» dupa intrebuintarea degetelor, am putea spune ca exista 2 tipuri de moldoveni moderni. 1 tip cei care folosesc numai un singur deget, acestia sunt posesorii de Iphone-uri , al 2–lea tip cei care le folosesc pe toate disponibile, acestia sunt gamerii.
- In MD «Harry Potter and the Chamber of Secrets» se traduce ca «Dorin Chirtoaca si biroul sau»
- Inventia care va salva agricultura moldoveneasca, va fi sapa cu conexiune USB la computer.
- Studentul moldovean poate fi identificat usor dupa urmatoarle indicii: ochi rosii (de la alcool), greutate scazuta (de la lipsa de zacusca), coada mare (de la cumulul de restante).
- Moldovenii invata chineza, pentru a putea citi de pe eticheta la ce temperatura sa-si spele hainele.
- Sportul rege pe tot globul este fotbalul, sportu rege in MD este «bilotul».

| Autor: Sclifos Nicu
| Preluare: Muligambia.com
| Imagine: www.blog.moscovici.org
| Vadim Zgherea 2010

8 comentarii:

Anonim spunea...

iaca cu bilotul e super...

Anonim spunea...

mi-a placut tare articolul, de aceea am facut share pe facebook, sper ca nu te superi

Anonim spunea...

extraordinar! voi avea ce sa discut cu elevii mei in cadrul unui atelier.

Anonim spunea...

Pasarea de limba ei piere!... cind cineva se plinge de neregulă atunci singur este cauza neregulei. Frate! nu prea îţi stă bine cu astfel de generalizări. Dealde tine cu aşa fiţe ajung pentru ăst tărim... sunt destui care privesc si spun ca apa e rece fara a inmuia degetu macar in ea. Nu sunt nici eu, fratioare, mai departe tine... un lucru doar ma doare... de ce ii pui in acelas coş (cu al nostru) pe acel Teodorovici, cu Vieru, cu Matcovici etc... Chestiile astea ale populatiei au fost de cind vremea... acu poate este raport mai diferit... din cauza schinjuirii comuniste. O zi bună frăţioare, nădăjduesc doar să-ţi fi provocat bunul simţ si imi cer ertare de încearcarea de a ţi ponigri adevărurile şi ideile. Căci... nu neg este ceva adevarat... dar nu totalmente... si poate ca mă înşel şi eu carecumva cu ceva!

Anonim spunea...

HUINEA

Anonim spunea...

hueta....

Anonim spunea...

ce mai mirtoage de badarani avem .. precis ca are numai o incretitura si acea e pe dos (in sens fund)

Anonim spunea...

Bred

Trimiteți un comentariu