8 noiembrie 2010

Bucuria...in scarba duce!

Ma bucurasem eu azi, pe la 1 noaptea cand vedeam ca accesarile pe blogul meu se ridica semnificativ! Am vazut ca si UNIMEDIA.MD a preluat ultima mea..care de fapt nu e chiar a mea...postare! Nu invinuiesc pe nimeni de nimic, insa rog ca cei de la UNIMEDIA.MD data viitoare, cand mai iau postari..sa vada daca ele nu sunt preluari..sau ceva de genul. Caci...din cauza unei asa de mici greseli mi-a fost ponegrit numele! Trei comentarii..doar atat avea preluarea UNIMEDIA.MD a preluarii mele. In toate trei mi s-a atacat dreptatea! Eu nu caut audienta pe blog..eu caut liniste si sinceritate! Echidistanta, corectitudine si prietenie! Cei care ma stiu pot confirma asta! Articolul meu cu titlul "Ce nu stiai despre moldoveni" este o simpla preluare de pe MULIGAMBIA.COM cu linkul aici! Cum spuneam, deci, o preluare, cu indicarea sursei! Cineva se poate gandi ca eu acum..asa..sa ies basma curata am indicat sursa! Nu! Era prezenta informatia de la aparitia postarii! Si cei de la UNIMEDIA.MD pot confirma asta! Eu va multumesc tuturor...si celor ce m-au crtiticat...si celora ce le-a placut postarea...tuturor..deci, raman la ceea ce am facut, nu ma degradez sau ma preamaresc de la asta, multumesc...deja, nustiu cui, ca mi-a marit numarul de vizitatori! O seara buna!

P.S. Imaginea nu e deloc la tema..insa am pus-o sa dau un pic de ton...mai pozitiv postarii!

| Asta deja nu e preluare!
| Imagine: www.elitefreelancing.com
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu