21 septembrie 2011

UNIMEDIA, portalul care mi-a schimbat viața

UNIMEDIA a împlinit ieri 6 ani, e aproape gata de dat la școală :)! Eu nu demult abia intrasem pe ușa de la etajul 10 dintr-un bloc din Capitală, unde întrebasem de Vasile Gălușcă și unde mă uitam impresionat cum lucrează o mână de oameni pentru un site. Era începutul lui iunie, tocmai aveam sesiune la Colegiu și întâmplător mi-a venit ideea să dau un CV la UNIMEDIA. "Da poate intru, cine știe?", gândeam eu atunci.

Așa mi se părea că toți se uitau la mine straniu, ca până la urmă să aflu că aici lucrează niște oameni minunați, cu care nu mă pot purta urât, de la care am de învățat multe, ba chiar foarte multe, de la fiecare în parte, și unde mă simt foarte, foarte bine în prezent.

ISTORIE
Întâmplător sau nu, dar am fost anunțat de Vasile că pe 6 pot deja ieși la lucru pentru 2 săptămâni de probă. Transpirasem la interviu, a fost unul cum nimeni nu are. Vasile știe să facă niște interviuri foarte tari, am rămas impresionat de asta. Ei bine, veni și 6 iunie. Am ajuns eu pe la 10 la redacție, și am fost rugat să revin mai târziu, nu era Vasile, cu el trebuia să încep. Revin pe la 13, cu laptopul pe umăr, mă simțeam de parcă eram clasa I la școală. Nu știam pe nimeni bine în redacție, nici chiar pe Dumitru Ciorici, cu care am mai interacționat până atunci uneori, sau chiar pe angajatorul meu, Vasile Gălușcă.

AȘA, ȘI...
Treptat am început a descoperi istoriile mai multor colegi, ba chiar și pe ei în fire, am început a mă simți mai liber și am început să vin la serviciu (nu-mi prea place să-l numesc așa) ca la o familie. Zi de zi cu stări noi și ȘTIRI noi! Uite că au trecut deja aproape 4 luni de când fac și eu parte din echipa portalului de știri UNIMEDIA! Sunt fericit că am ajuns aici, fac tot posibilul să dau microbiștilor știri interesante la SPORT și celor pasionați de IT și MEDIA știri de calitate și informații cât mai diverse. Și, eu de fapt trebuia inițial să fac ceva la iComunicat.md, dar am ajuns la UNIMEDIA, însă le mulțumesc, că de parcă știu ce am eu nevoie acolo!

Deși acum 4 luni eram în sport ca un nou-născut, în prezent fără să depun mare efort cunosc mai multe multe în acest domeniu, dar și-mi place (nici nu știam!), însă mai am de învățat foarte, foarte multe!

Mulțumesc UNIMEDIA pentru șansa care mi-ați dat-o! Acesta este primul meu loc de muncă oficial! La mulți ani! :)

Vă mulțumesc!

Vadim Zgherea

2 comentarii:

John Richards spunea...

Excellent article… i just came across ur blog and loving ur articles… as a newbies into blogging… its great to come across such knowledgeable blogs early in ur career to avoid some mistakes and increase chances of success… Keep up the good work dear.. cheers..

Swapnil Kharche

William Anderson spunea...

Acquire one-three many years tax returns or perhaps a existing financial plan in order that the attorney may go more than several of the monetary sales prior to being inquired relating to Selecting a divorce attorney can be a vital decisions course of action. The one who you hire will be responsible for acquiring or even looking after your child custody rights to your young children, your property pursuits, along with based upon along side it you happen to be one, either reducing or even making the most of your own assistance rights.
divorce lawyers
You will have start presently there, since you can obtain within information out of your buddy on what well the actual attorney operates, just how tough he'll almost certainly do the job, along with what the result with the scenario has been. Usually, an excellent divorce attorney will attempt to your current case without going to trial. Hips usually are increased the more plus much more complicated the truth gets. So, if the divorce might be satisfied with no going to court, the charges will most likely become decrease.

Trimiteți un comentariu