27 iulie 2011

Curând vom face sex "ca la europeni"

Atâtea norme europene, de nu te vezi! De parcă au scris o listă inteminabilă de norme cei din Bruxelles. Că, ascultând azi o emisiune la Radio Moldova, întâmplător, eu de fapt nu ascult postul național de radio, că-i urât! Da, și cum ziceam, ascultând o emisiune la acest post, dimineața, erau invitate 4 persoane politice din Moldova. Știu că era un comunist, un democrat, un liberal și un liberal democrat. Eu nu îi deslușeam care și de unde e, că aveau un glas toți, de parcă se contrazicea un om pe sine :), așa se auzea din difuzor. Și, să nu mă abat de la temă, se pare că unul din invitați a spus gafa vieții lui. Că nu merită lăsate deschise școlile cu puțini copii, și nu e după normele europene ca o clasă să aibă doar până la 20 de elevi în ea.

Ia uite mă, rânjitura! E deștept el sau cum? Ia-uzi nu-i după normele europene!

NORME EUROPENE
De când în Moldova fiecare pietricică trebuie să stea după normele europene? De când educația se face după normele europene? Dacă e deștept ăsta ce a spus boacăna, să refacă în totalitate sistemul educațional, că eu nu-l mai suport, elev fiind la colegiu!

SEX CA LA EUROPENI
Și dacă am început a băga tot ce nu-i al nostru pe plaiul ăsta necăjit, să trecem și la elementul forte, fără de care nu cred că ar avea pe cine "conduce" puterea. Și dacă normele europene impun noi poziții? Hai la testat, nu?

MAREA EUROPENIZARE! HO NEICĂ, IO-S MOLDOVEAN!
Și dacă totuși sperăm (am zis că sperăm, nu și ajungem) în Europa, de ce să ne facem deja 100% europeni de pe acum? Oare nemții, sau alții, au adoptat toate normele europene? Nu, desigur! Asta noi ne avântăm în gol! Dar sper să nu picăm, că suntem moldoveni, ce naiba?!

Eu sper, dragilor, să nu ne pierdem tradițiile frumoase, așa cum sunt ele! Eu sper ca ele să nu fie "modernizate" sau remodelate, eu sper ca noi să rămânem moldoveni, curați, și să mai avem măcar un pic de mândrie, un pic de-al nostru, că cine știe când mai vedem integrarea cu ochii?! Să trăiți! Vă mulțumesc!

| Vadim Zgherea 2011

1 comentarii:

Rosanu Costea spunea...

pai daca esti moldovean umpleti traista cu vin si pleaca la oi ....

Trimiteți un comentariu