9 mai 2011

Să trăieşti, Blogule!


De 1 an scriu ce cred. De 1 an desfăşor fiecare idee gândită. De 1 an - 255 articole postate, cel mai citit fiind Televiziunile din Moldova, cu design şi cu tot! cu un număr de 1282 de vizitatori. Da, nu pot spune că am un blog vestit, nu tind spre mulţi vizitatori, tind spre calitate, să scriu mai departe ce şi cum gândesc, să nu mai fac greşeli şi să menţin platforma aceasta cât mai mult timp. Mi-aş fi dorit ca la 1 an de blog să trec pe un domen stabil, cu un design mai frumos, dar asta e! Nu pot acum, deşi preconizez acest lucru.
Principala sursă de trafic pentru blogul meu au fost Unimedia.md - cu 2221 accesări de acolo. 12623 de moldoveni mi-au accesat blogul în acest răstimp, iar români au fost 1630, înjumătăţit a fost numărul americanilor, sau accesărilor din Statele Unite, 598. Cei mai mulţi vizitatori i-am avut în aprilie, 3127 unici. Unii vor spune că promovez ideea "că nu lupt pentru accesări multe" dar dau publicităţii numărul de accesări, asta pentru ca toţi cei ce-mi accesează blogul să ştie, câţi oameni ştiu ce scriu!

La mulţi ani, dar cât mai mulţi, Blogului meu! Am înţeles în acest anişor ce înseamnă dreptul la opinie, regret că nu toţi şi-o pot spune, şi mai regret că unii o impun mulţimilor, dar asta e! Parafrazând vorba unui prezentator român, Trăim în Moldova, şi asta ne ocupă tot timpul!

Vă mulţumesc!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu