16 aprilie 2011

PUBLIKA, totul va fi bine!

Să fiu sincer, progresează cine trebuie, şi mai ales cine vrea la noi! Într-un mediu tot mai critic, fiecare se gândeşte pentru sine, fiecare propunere şi idee fiind apreciată la un preţ mare, aşa că PUBLIKA, cum văd eu, nu pierde timpul, făcând paşi cât mai siguri, deşi uneori nu foarte mari, spre succesul mult dorit. Astăzi, la ştirile de la ora 19:00 am văzut un nou prezentator, cu o voce blândă, numai bună de ascultat, cu un accent pe măsură, dar şi care arată la măsura aşteptărilor.
Aşa prezentatori avem mai rar în televiziunile de la noi. PUBLIKA are mulţi moderatori care sunt apreciaţi pentru cât de bine se poartă cu telespectatorul. Pe la alte posturi ori vedem moderatori de emisie prea agitaţi, cu fiţe sau care se alintă, la unele chiar şi care se mai bâlbâie uneori, însă în Spaţiul Public putem vedea doar oameni serioşi, cu voci deloc agitate, cu un zâmbet pe măsură şi cu atitudine, căci, e televiziune de ştiri totuşi! Mie îmi plac oamenii care dau senzaţia de "totul va fi bine!", într-o oarecare măsură şi eu sunt aşa, fără nervi, astfel trebuie, sau, măcar consider eu că fiecare om ar trebui să fie. Dar să nu uităm de BREAKING NEWS-urile ce ne dau adrenalină, dar şi la acest capitol cred că reuşita principală este nu panica, ci liniştea din voce, ce sugerează apăsat că şi de această dată "totul va fi bine"! Vă mulţumesc!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu