18 martie 2011

La INTEROGATORIU...Eugen Luchianiuc



Îi plac diacriticele pe internet şi este un critic bun în ceea ce cunoaşte. Este corect cu toţi, şi dă LIVE-uri pe privesc.eu. Astea-s acele acele "2 cuvinte" despre cunoscutul Eugen Luchianiuc. A răspuns la întrebările INTEROGATORIULUI destul de clar, surt şi cuprinzător. Vedeţi care sunt aceste răspunsuri mai jos.


1. Împreună cu colegii de la privesc.eu, veţi lăsa moştenire urmaşilor acest site?

Nu sunt Ştefan cel Mare ca să mă gândesc la moştenire. Prea tânăr sunt.

2. Ce faci când ai LIVE şi semnalul internetului este prost?

Schimb modemul.

3. Cum îl vedem pe Eugen Luchianiuc peste 50 de ani?

Eu nu îl văd şi voi tot nu îl puteţi vedea. Să ajung măcar peste 30, la 50 nu mă gândesc, am nevoie de upgrade la RAM.

4. Pe viitor nu preconizezi să te lansezi în alt domeniu media?

Bloggingul e social media.

5. Cum crezi, cine va învinge în instanţă, Oleg Brega sau privesc.eu?

Din asta are de pierdut doar online-ul.

6. Cea mai tare bârfă auzită despre tine însuţi

Întreabaţi studenţii de la FJŞC, USM.

7. Ce muzică preferi

Clasică, populară.

8. Filmul preferat

What women want.

9. Genurile de film preferate

Comediile.

10. Eroii filmului preferat

El şi Ea.

11. Ultima carte citită

The Facebook Effect.

12. Autori care îi citeşti frecvent

Apostu, Ciubotaru, Branişte...

13. Pictorul preferat

Eu sunt departe de asta. îmi plac fotografiile.

14. Calitatea ce te reprezintă ca bărbat

Mihaela trebuie întrebată, nu eu.

15. Ce-ţi place la o femeie?

Asta nu ar trebui să intereseze pe nimeni, eu mi-am găsit femeia visurilor.

16. Ce preţuiesc prietenii la tine?

Prietenii trebuiesc întrebaţi.

17. Ce pretuieşti tu la prietenii tăi?

Pe ei îi preţuiesc.

18. Care ar fi cea mai mare nenorocire care ţi s-ar putea întâmpla?

Nu am chef să mă gândesc la asta.

19. Neajunsuri care crezi că le ai

Eu sunt cel mai mare neajuns al meu.

20. Câ timp petreci alături de familie?

Puţin.

21. Când eşti supărat, ce faci?

Bat cu pumnul în uşă. Ca să nu fac rău altcuiva.

22. Ce urăşti cel mai mult?

Ura.

23. Care a fost cel mai tare caz din istoria privesc.eu?

Totul abia începe.

24. Cânţi? Scrii versuri? Ce părere ai despre a cânta şi a scrie versuri?

Pozitivă. Cânt în gând.

25. Trăsătura care te face unic

Eu sunt unic. Asta e axiomă nu teoremă.

26. Culoarea preferată

Ochii Mihaelei.

27. Cum ar suna ideea nunţilor LIVE în Moldova?

Ideea are mai mult de un an. Căutăm doritori...

28. Reforma care te-a impresionat

Eu tare demult nu am văzut reforme.

29. Spotul publicitar cel mai des vizionat

Toate.

30. Motto-ul tău

Totul va fi bine!

Deasemenea poţi lăsa şi un mesaj vizitatorilor
"Fă ce ştii, nu te sfia."

| Imagini: Blogul Zinaidei Esepciuc, Eugen Luchianiuc
| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu