20 martie 2011

Eu vreau, şi punctum!

Pe mine nu mă interesează toate prostiile astea, nici nu vreau să aud de negocieri, m-am săturat de discuţii şi ceai băut aiurea, mi-e capul dobă de neînţelegile voastre, am alergie la promisiuni, mă irită neştiinţa voastră, nu vrea nimic mai mult, decât un PREŞEDINTE! Nu-mi băgaţi pe urechi promisiuni irealizabile şi negocieri fără rost, nu vreau bani de la europeni doar pentru planuri, vreau pentru realizarea lor. Aştept de la voi dreptatea promisă, dar cum am spus că am alergie la promisiuni, mai bine tac, căci ştiu că oricum nu ve-ţi realiza totul ce aţi promis. Nu vreau bani de la voi, nu vreau mită, exclamări, show, campanii electorale sau publicitate gratuită, nu vreau texte citie în public, nu vreau străini în vizită, nu vreau nimic mai mult decât un conducător al ţării! Ştiu, sunt prea exagerat aici, dar m-am săturat de ceea ce faceţi acum!
Am avut încredere, dar a ajuns cuţitul la os. Planurile electorale le realizaţi, poate, mai mult sau mai puţin, asta nu mă supără, dar, ca simplu cetăţean, vreau stăpân la casă! Dacă incompetenţa domină, de ce să nu cereţi şi părerea celorlalţi, căci, dintr-o parte mereu se vede mai bine. Îmi pare nespus de rău că este mare invidia, care la noi este un organ în organism, special inventat pentru poporul nostru. Mă simt incomod când ştiu că de 2 ani aud doar promisiuni, dar rezultatul nici limita medie nu atinge. Îmi pare că suntem datori până peste cap străinilor, dar ne prefacem fericiţi când ne dau bani. Nu faceţi vă rog eu mult din Moldova - teren de experimente. Mulţumesc că măcar unele lucruri le realizaţi cum trebuie, dar sunt dezamăgit de altceva, lipsa stăpânului la casă, în cazul dat la stat. Sun cetăţean, şi VREAU, dar dacă toţi VOR, atunci nu aveţi să faceţi altceva decât să ne ascultaţi! Vă mulţumesc!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu