4 martie 2011

Jurnal TV, hai davay!

Din 5 martie, adică la 1 an de la lansare, Jurnal TV ne pune pe post seriale, documentare, filme, desene animate, şi fel şi fel de producţii, licenţiate ce-i drept, dar şi de calitate. Însă mi se iscă o simplă, dar totodată şi complicată întrebare, unde se vor duce jurnaliştii şi angajaţii Jurnal care nu vor mai face ceea ce au făcut până acum? Căci pentru o televiziune, deja generalistă, e prea mare numărul de angajaţi ce-i are la moment!? Poate aflăm mâine asta! La fel, mâine v-om vedea şi sub ce formă au fost traduse filmele, serialele, documentarele de la JTV, cele din urmă cred că totuşi sunt cu traducere voce în română, însă la seriale, documentare şi filme aş prefera varianta subtitrărilor, sunt mai practice, mai ales că ai noştri când traduc filme cu voce fac nişte prostii de te lasă jos.
Am văzut eu INCEPTION tradus de moldoveni. Au şi #mat pe acolo! Speranţa ne duce departe, dar v-om vedea mâine totul! Şi dacă vor pune crawl şi în timpul filmelor, păi nici nu mă uit la ei, măcar că aştept serialul Lie to me, care îmi place mult. Aşa că hai davay Jurnal, hai davay!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu