27 februarie 2011

Nuntă în Basarabia?

Ce pot eu să zic?! Am văzut filmul încă o lună în urmă. Mi-a plcăut! Dar ca orice gurmand de filme, am şi replici referitor la artă! Nu mi-a plăcut că şi în acest film se arată că suntem "prea ruşi". Se putea ca momentele date să fie unele mai blânzi, să nu se folosească rusa deloc. Momentul cu macaraua e interesant, până la o clipă, în realitate la noi aşa ceva nu se petrece. Cum se spune, "mai bine stric drac*lui uşa asta decât să chem macaraua!". Aşa, şi cine, cât de sărac nu ar, îşi face nunta în universitate? Restul tot îmi place! Parcă ar fi  un spectacol live acest film. Actorii principali sunt amuzanţi, băiatul seamănă bine cu un actor la fel de tânăr din serialul "Arestat la domiciliu", care a mers la PRO TV încă 2 ani în urmă. Doar că acesta e mai inteligent.Oh, cum era să uit. Sunt oameni ai artei, ambii. Să mai adaug o neplăcere întârziată, acum! Ce fel de dirijor şi pianist sunt ei, daca le cântă Voloc la nuntă, dar ei nici mâna pe pian sau baghetă nu pun. Dacă e dirijor, asta nu înseamnă că trebuie să umple păhăruţe cu alcool! Puţin aici au frânat! Cam atât şi pentru Nuntă! Căci, după câte filme privesc, mă mir cum de acesta mi-a rămas cel mai bine ştampilat în minte?!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu