2 ianuarie 2011

RetrosWeek | 27 decembrie 2010-2 ianuarie 2011

Am scăpat o săptămână de RetrosWeek, aveam examene, şi de astea! Dar, acum scriu, mai departe ce am făcut săptămâna asta!

Luni. Vesel de dimineaţă, cauza: la Moldova 1 am văzut o emisiune, era hazlie, depinde din ce parte priveam!

Marţi. Totul în acea zi depindea de notebook, dar internetul mergea mai rau ca vaca pe gheaţă! Preocupat şi de ce vo-i îndupleca vineri! E Revelion doar!

Miercuri. Căci totuşi sunt în vacanţă, am dormit până la amiază, de la 2 noaptea, până la 2 ziua, 12 ore, juma` de zi! Woow ce mult! Bat recorduri!

Joi. Am ieşit din casă, cât sunt acasă, în Cahul, să-mi văd oraşul! Am fost puţin cu părinţiila cumpărături, era o nebunie în magazine, toţi, în masă, după mâncare pentru Revelion! Am venit şifonat acasă, microbuzele din Cahul, care de obicei merg doar transportând aer în ele, erau pline ochi!

Vineri. Ajun de an nou! Am ieşit pe jumătate de oră la cumpărături, apoi, acasă repejor! Cel mai tare am îngheţat eu, cred! Un ger la sud, de crăpau farfuriile! Am scris şi pe blog retrospective, dorinţe, restul, despre 2010 şi 2011!

Sâmbătă. După ce am băut şampania, am înduplecat puţin Olivie, Jeleu de fructe şi tort cu fructe cum iubeşte mama să facă, am ieşit afară să dau artificii! Ger, da bun! Până la 2 jumătate am văzut vre-o 500 de "La mulţi ani!" pe internet, apoi, după ce s-a descărcat filmul "Masă pentru trei", l-am privit, ca de obicei, cum fac eu de Anul Nou! La 4 am adormit liniştit, ca pe la 10 dimineaţa să privesc un film excepţional, la TVR 1, "Minoes"!

Duminică. M-am obosit toată ziua pe internet, odihnă şi televizor! Altceva nici în ruptul capului nu am găsit să fac! Aştept să gust clătitele cu brânză, excepţional de gustoase, gătite de mama!

Atât!

| Imagine: www.chinezul.ro
| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu