1 ianuarie 2011

2011, început cu stângul!

Cineva când are de gând să strice anul, o face! Unii, deja au încercat asta! Spre exemplu, zilele astea, încă în 2010, mama mea, că lucrează la staţiunea balneară din Cahul, a primit "în dar" un calendar, frumuşel, al anului 2011. Calendarul reprezintă staţiunea balneară Sanatoriul "Nufărul Alb" din Cahul! Însă când am ajuns să citesc mesajul despre "Balneoterapia..." nu am înţeles nici o iotă! Citiţi şi voi mesajul din imaginea de mai jos.

Click pe imagine pentru a mări!
Siteul PRO TV Chişinău din prima zi a anului 2011 e cu erori fatale. Chiar pe 01.01.11, pe la ora 01.15, când l-am vizitat,, în jos-ul paginii era prezentată o eroare FATALĂ!

Click pe imagine pentru a mări!
NIT-ul cu venirea lui 2011 au început a copia alte televiziuni, la categoria design! După ce au organizat, nu demult, o campanie ca a Jurnalului, ceva legat de Mafie, acum ceasul şi temperatura sun 98% ca la Jurnal TV! Nu e frumos, nit-uşka!
Click pe imagine pentru a mări!
Dacă tot am ajuns la Jurnal TV, am văzut că au scris 2011 la cartonul (promo)! Aşa că eu am înţeles corect ce au vrut să facă prin asta! 2010 e 2010, 2011 e 2011! Atât!

| Imagini: Capturi: protv.md, NIT
| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu