19 decembrie 2010

RetrosWeek | 13-19 decembrie

Continui să scriu ce se mai petrec, săptămânal, la mine. RetrosWeek!

Luni. Note. Gânduri despre note mari, nervi, nu ai mei, ai profesorilor, dar şi organizare pentru vineri, aflaţi atunci despre ce e vorba!

Marţi. Nu mă pot gândi la nimic, decât la colegiu şi învăţătură, nebunie în grup, în instituţie, bineînţeles! Mi-a ieşit notă la Informatică, deşi lucrez la computer, nu iubesc informatica. Ştiu că şi mulţi it-specialişti tot nu o iubesc. Acolo e Pascal, fuu...nu place!

Miercuri. Încă la 4 obiecte mi-a ieşit notă mare, pretind la bursă, sau..mai vedem!

Joi. Cea mai scurtă zi. Fizica, e a 4-a pereche, mi-a ieşit notă mare, plec acasă. Căci vineri am o zi mai lungă!

Vineri. Oh, dimineaţa e aşa de dulce, la şcoală totul merge perfect. După ore, ogranizat, şi nu prea, cu grupa mergem la Andy`s Pizza şi serbăm ultim zi de şcoală, asta era ceea ce organizam noi luni. Deşi afară e ninsoare abundentă, am părăsit colegii şi am plecat la JurnalTV. Nu am pierdut pe nimeni acolo, doar trebuie cu Ghenadie Brega să lucrăm la un proiect. Curând, pe blog, detalii!

Sâmbătă. Învăţ, mult, că luni am examen! Uraţi-mi baftă!

Duminică. La fel, învăţ, căci, dacă nu a-ţi uitat, am luni examen!

Atât!

| Imagine: lanoapte.ro
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu