19 decembrie 2010

Eu încă nu am împodobit bradul!

Vă spun şi de ce! În familia mea, unde se găsesc un moldovean, adică tata, şi o găgăuzoaică, adică mama, tradiţia de familie, nu de neam, este de a împodobi pomul pe 24 decembrie, în ajunul Crăciunului pe stil nou! Poate însăşi Chişinăul, dar şi mulţi alţi moldoveni au tradiţia de a împodobi bradul la începutul lui decembrie, însă la mine în familie nu e aşa! Îmi aduc aminte,
când eram mic cu câtă fericire amenajam un pom, viu, căci nu am unul artificial, şi nici nu vreau, la moment, şi cât de frumos era. Aducea un miros de natură, la mine în casă, parcă eram în mijlocul pădurii, o frumuseţe, nu alta! Anul acesta sărbătirole v-or fi mult mai frumoase, pentru că exact pe 24 ajung acasă, şi împreună cu părinţii v-om împodobi pomul. Sărbătiro fericite tuturor. Eu continui să scriu şi de sărbători, vo-i avea mai mult timp, stând acasă! La mulţi ani!

| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu