25 decembrie 2010

A plecat, 2010! Hai pa!

A trecut, sau, deja e pe sfârşite anul 2010. Mi-a plăcut! A fost un an cu multe realizări. A fost activ, uneori supraîncărcat, dar cu lucruri bune! Dacă să enumăr, cum au făcut şi alţii, ce realizări am avut anul acesta, e să fie aşa:

1. Am intrat la PUBLIKA, cu voluntariat.
2. Mi-am relansat blogul (9 mai 2010).
3. Am fost la tabăra jurnalistică organizată de CTJM.
4. Mi-am luat aparat foto.
5. Mi-am luat notebook, căci PC-ul de acasă uneori nu dădea semne de viaţă.
6. Am început colaborarea cu Oleg şi Ghenadie Brega.

7. Lucru asupra Festivalului de film "Amatorul".
8. Am iniţiat pe blog proiectul "La INTEROGATORIU".
9. M-am filmat în 4 filere "Cartea Zilei" de la PUBLIKA TV.
10. Mi-am ridicat media la colegiu cu 1,2 puncte.
11. Am dat examenele pe note suficient de mari ca sa am bursa.
12. etc.

În linii generale e atât! Hai pa 2010! Oare care va fi forma de salut cea mai utilizată în 2011?

| Imagini: www.diabetesmine.com
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu