12 septembrie 2010

Gafe de la TV. Episodul 1

Maaare nedumerire uneori mai fac televiziunile astea! Si le mentin cu orele, ca toti sa le vada!  Azi am sa vorbesc doar de PUBLIKA, cineva poate va zice ca m-am lasat de criticat Jurnalul si am trecut la vecini, insa nu e asa, am vazut gafa, o redau aici, nu conteaza de unde vine! Deci, PUBLIKA se da in burtiere in ultima vreme, cred ca nu aveau timp in ziua referendumului sa se gandeasca bine la ele, nenumaratele noastre burtiere, asa ca mai scapa greseli, nu in scris, in elemente. Privit mai jos 2 imagini cu dovada. Cer scuze de calitatea imaginilor!


Deasemenea cand facea LIVE de la sediul PLDM, unul din reporteri, pai se vedea clar pe ecranul din spatele lui caci rula PUBLIKA, insa cu mici intarzieri...asa e, vina e a retelelor de cablu din capitala!


Asa ca doar la PLDM se privea PUBLIKA, la restul formatiunilor nu!
Daca totusi e scris in titlu episodul 1, inseamna ca va urma..curand!

| Imagini: Capturi PUBLIKA TV, www.eyeproduct.eu
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu