10 mai 2010

Şi eu am fost amăgit în Moldova!

Am văzut recent un articol pe blogul lui Oleg Brega despre cum a fost amăgit de compania de telefonie mobilă căreia ăi aparţine sau de către Jurnal TV! Deasemenea am dorit şi eu să îmi descriu întâmplarea mea, seamănă puţin! Am trimis pe 7 aprilie 2010 un mesaj către emisiunea “Politica în direct” de la Moldova1! Mesajul meu era acesta:
“Jos comuniştii! Pe 7.04.09 tinerii au încercat să atingă libertatea. Însă provocatorii pusi de comunişti au ucis atmosfera de pace! Libertate! Jos comuniştii!”

Însă ca răspuns am primit:
“Mesajul Dvs. a fost respins conform regulamentului serviciului.”

Deşi au mai fost astfel de mesaje, unul chiar semăna cu al meu, mesajul meu a fost respins! Doresc să adresez o întrebare administraţiei televiziunii naţionale, care pe 7 aprilie 2010 se dăstăinuia în faptul că la aceeaşi dată în 2009 au fost incorecţi cu publicul şi îşi cereau iertare, de ce astfel ce mesaje nu sunt primite de către administraţia TRM

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu