10 mai 2010

Eu aleg…PUBLIKA!

Am scris zilele trecute un articol în care cei ce au accesat blogul meu au avut ocazia să aleagă între PUBLIKA TV şi Jurnal TV! Acum eu vreau să îmi spun părerea! Alegerea mea este PUBLIKA TV! Vreau să vă spun şi de ce! În primul rând PUBLIKA este mai dezvoltată în sens tehnic, a designului şi în metode de noi tehnologii! Jurnal TV nu ştie să amenajeze un studio de ştiri, şi încă mai fac haz de PUBLIKA TV, crezând că sunt mai puţin dezvoltaţi decât Jurnal! Aş vrea deasemenea să adresez o întrebare celor de la Jurnal: Ce televiziune, având în posesie ecrane mari, nu le foloseşte pentru un studio de ştiri ci pentru un studio de emisie de divertisment, unde nu are nevoie aproape deloc de ele? Aş vrea ca şi voi să vă daţi cu părerea faţă de cele două televiziuni de ştiri din Moldova!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu