14 iunie 2011

+1 pentru Chişinău

Pe 19 iunie e cel de-al doilea tur al alegerilor primarului, şi din Chişinău. Eu nu votez, nu am anii. Nu am intenţia acum să mă justific cumva, doar vreau să fac un gest. Vreau să îndemn lumea la VOT.
Sloganul +1 VOT pentru Chişinău a fost inventat de mine întâmplător, acum el e pe facebook mai la toţi prietenii mei şi nu numai.
Duminică, la ora 12:00 în Piaţa Marii Adunări Naţionale va fi organizat un flash mob, în care vom dansa, şi în care cu oameni va fi scris +1 VOT! Joi, de asemenea la 12:00 va avea loc repetiţia generală, tot în PMAN. Aşa că tot grupul de bloggeri ce am organizat această mare vâlvă, vă invităm să fiţi parte a flash mob-ului din centru!
Acum referitor la VOT. Este de o importanţă mare, cel puţin acum, pentru noi. Trebuie să votăm primarul ce va avea grijă nu de noi, dar de oraşul în care trăim, căci asta e treaba lui acolo. Deşi prea des avem alegeri, acum trebuie să facem pasul, să nu fim înapoiaţi, să fim duri, critici, constructiv, dar şi buni, dar puţin de tot, cu primarii noştri, ca să simtă ce dorim! Deci, pe 19 iunie, dargi chişinăueni, dar şi cei ce la fel votează în turul 2, ieşiţi la vot, exprimaţi-vă! +1 VOT pentru Chişinău! +1 VOT pentru Moldova!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu