13 aprilie 2011

Poporul are voce?

Imagine: piperea.ro
Suntem o ţară independentă? Suntem.
Ne dăm a fi democraţi, liberali şi independenţi peste tot? Aşa este.
Părerea poporului este pusă mai sus de orice? Aşa ar trebui să fie.
Am o singură întrebare, doar una. 
De ce poporul nu a fost întrebat dacă vrea sau nu majorările de preţuri impuse în ultima vreme?
În campaniile electorale toate partidele pun mai presus de orice vocea poporului, părerea şi interesele lui. Dar după ce trece campania electorală, parcă peste toţi spontan a dat o amnezie totală, uită tot. Fac ce vor. Cum spune o piesă românească mai nouă, "Şi fiecare face ce vrea, mă simt străin în ţara mea..." la noi acest "Şi fiecare" poate fi uşor înlocuit, sau adaptat după putere. Nu vedem rezultate bune.
Mulţi acum susţin că "Pe timpul Comuniştilor măcar se dădea salariul la timp....nuştiu ce... nuştiu ce...", da mă, se dădea, da, era altfel, dar era, nu trebuie să mai vorbim de comunişti. Ei pentru noi acum sunt partea a II-a a uniunii sovietice, despre care bunenii ne fac reclame zi de zi, la orice tip de vorbă. Să-i uităm, sunt un vis urât! Să facem cu ce avem ceva! Să schimbăm ceva, nu oamenii să-i scoatem de la posturi, introducând alţii, mai eroi decât actualii, acolo, ci să educăm puterea. Să o instruim. Căci puterea nu trebuie să se dea după nivelul intelectual al poporului, ci este nevoie ca să impună nivelul suprem, atunci şi poporul, mai greu, dar cu folos, îşi va ridica potenţialul, vor fi rezultate. Cam atât am avut de spus la acest capitol. Sper ca părerea mea să fie auzită, înţeleasă şi cât mai plauzibilă. Vă mulţumesc!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu