8 aprilie 2011

La INTEROGATORIU…Ilinca Avram

Acum, proiectul La INTEROGATORIU este şi pe OBSERVATOR. În fiecare vineri descoperă o personalitate din Republica Moldova!

Ea ne trezeşte,tot ea seară de seară ne dă dispoziţie, mereu o vedem energică, plină de viaţă şi...cu un coleg alăturea! Deşteptarea pentru ea începe cu mult mai devreme decât pentru noi, pleacă de la serviciu mai târziu decât restul. Putem spune că o avem în faţa micilor ecrane şi la radio toată ziua. Este vorba de Ilinca Avram, cunoscuta prezentatoare TV şi Radio din Moldova. Ea este INTEROGATA din această săptămână.

1. Cum te descurci concomitent în Radio şi TV?
Mi-am dorit foarte mult să lucrez la radio şi uite că acest vis a devenit realitate datorită oamenilor care au avut încredere în mine cu toate că nu am avut experienţa radioului. Prima săptămână a fost mai dificil , pentru că e un ritm alert. Ajung la ora 6 la serviciu şi ies la 21... dacă stăm să numărăm sunt 15 ore pe zi. Chiar s-au făcut pariuri pe seama mea, cât o să rezist în aşa tempou, cineva a zis, maximum 3 luni. Eu sunt sigură că va fi mult mai mult pentru că îmi place enorm ceea ce fac.

2. Referitor la prima întrebare, care mediu îţi este mai comod, pupitrul de la Deşteptarea sau fotoliul de la Cappuccino Show?
Îmi plac ambele şi nu aş putea să aleg sau să fac o comparaţie.
3. Cum e, după opinia ta la Jurnal TV?
E o echipă tânără, plină de idei noi, entuziasm şi credinţă că noi putem schimba lumea în bine.

4. Cum îl caracterizezi pe co-prezentatorul tău, Sergiu Bezniţchi?
Mereu în căutare şi plin de surprize.

5. Ce ai dorit să ajungi când erai mică?
Aveam acelaşi vis ca majoritatea fetiţelor, să fiu actriţă, apoi interpretă. Dar de la 6 ani am început să prezint festivaluri, concerte, evenimente. Cred că destinul mă pregătea pentru ceea ce sunt acum, prezentatoare TV şi radio.

6. Cea mai tare bârfă auzită despre tine însăţi
Încă nu am făcut un top.

7. Genul de muzică preferat
Atunci când sunt tristă sau fericită sau nervoasă, cânt. Îmi place mult la karaoke şi merg cât de des pot împreună cu prietenii apropiaţi. Dar din păcate nu prea cunosc melodii vesele, iar preferata mea la karaoke este Think twice, melodia interpretată de Celine Dion.

8. Filmul preferat
Sunt mai multe. Dar cred ca pe primul loc ar fi Gone with the wind (Pe aripile vântului), după care Regele şi Ana, The Notebook, La vita e bella.

9. Genul de film pe care îl priveşti cel mai des
Dacă ar fi să aleg, atunci aş opta pentru o comedie. Îmi creeză o dispoziţie bună.

10. Eroii filmului preferat
Scarlett O’hara şi Rhett Butler.

11. Ultima carte citită
„Dezonorată” de Mukhtar Mai, iar momentan, „Femeie bogată” Kim Kiyosaky.

12. Autori care îi citeşti frecvent
Nu aleg cărţile după autori.


13. Pictorul preferat!
Nu am un pictor preferat, din păcate...

14. Calitatea ce te reprezintă, ca femeie
Şarm, cred! Cel puţin aşa mi se spune.

15. Ce-ţi place la bărbaţi?
Apreciez inteligenţa, privirea, sinceritatea.

16. Ce preţuiesc prietenii la tine?
Loialitatea, cred. Dar mai bine ar fi aici să am opţiunea “Un sunet unui prieten”.

17. Ce pretuieşti tu la prietenii tăi?
Că îmi sunt alături, se bucură pentru mine, mă ascultă când vorbesc ore în şir despre serviciu, că îmi sunt alături atunci când am nevoie şi mai ales că nu se supără pe mine atunci când nu răspund la telefon sau uit să revin cu un sunet.

18. Care ar fi cea mai mare nenorocire care ţi s-ar putea întâmpla?
Nici nu vreau să-mi imaginez!

19. Ce neajunsuri crezi că ai?
Sunt workaholic.

20. Eşti superstiţioasă? De ce?
Nu sunt superstiţioasă...rău.

21. Când eşti supărată, ce faci?
Cânt.

22. Ce urăşti cel mai mult?
Ipocrizia şi oamenii care se plang.

23. Cum a început viaţa ta de jurnalist?
Viaţa de jurnalist a inceput la Moldova 1 la emisiunea “Bună dimineaţa”. Dar abia mai târziu am putut accepta cuvântul jurnalist, după ce am urmat cursurile Şcolii de Televiziune la Bucureşti şi am avut norocul şi onoare să am drept profesori oamenii cei mai buni în materie de media din România, Teo Trandafir, Alessandra Stoicescu, Carmen Ivanov, Vlad Ionescu, Mihaela Călin, Ferenc Vasas ş.a.

24. Ce ai mai adăuga emisiunii Deşteptarea, ce crezi că la moment lipseşte?!
Încă o oră de somn.

25. Trăsătura care te face unică
Energia, voia bună şi nebunia.

26. Culoarea preferată
Nu am una preferată, îmi plac toate, depinde de dispoziţie, cred.

27. Iubeşti florile?
Îmi plac florile.


28. Reforma care te-a impresionat
Urmează.

29. Spotul publicitar cel mai des vizionat
Cappuccino Show.

30. Motto-ul tău
Nu ţi se deschide uşa, intră pe fereastră.

*Un mesaj telespectatorilor!
O zi bună începe cu Deşteptarea şi se termină cu Cappuccino Show!

Interviu efectuat de Vadim Zgherea pentru siteul OBSERVATOR.MD

| Imagini: Ilinca Avram
| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu