11 martie 2011

Di tăti câti oliacî!

Imagine: New York Times
Azi a venit Biden (Baidăn), o fost forfotă în Chişinău, greu de mers cu maşina, cu "rutiera" (adică microbuzul), cu treoleibuzul, cu tot. Azi am flăguit şi eu oliacă pe Ştefan cel Mare, am stat 2 ore afară, îngheţând, pentru ca 25 de secunde să flutur din steguleţul Moldovei din mâna mea. Ia folos, adică suntem taaaare bucuroşi de vizita lui Biden. Da suntem, dar nici chiar atâta, poate mai puţin, dar nu puţin de tot, aşa, la normă. Aşa că Biden, data viitoare să-ni vii cu maşina, să mergi prin toată Moldova, dar toată, 100% căci doar aşa mai vedem şi noi drumuri în ţară, că la noi în republică nu doar bulevardul Dacia există, pentru reparaţii. Să vezi cum fiecare acasă îşi spunea, "ia vino şi vezi şi strada mea..."!

Dar înainte să-l văd pe Biden, adică pe 9 martie, am fo la un concert de caritate la Aula ASEM, interesant. Un invitat a refuzat să vină, adică Ionel Istrati, adică avea filmări la Moldova 1 şi nu a putut. Hai să fim serioşi! În schimb am fost cu EL Radu, Irina Remesh (ceva senzaţional din partea ei, curând vor fi informaţii pe blog), dar am văzut în schimb un show bun. Deşi evenimentul a început cu jumătate de oră întârziere, păi cum e normal la moldoveni, de ce să fie totul la timp?!

Azi, că e vineri, iese INTEROGATORIUL cu Nadia Darie, adică soţia lui Tudor Darie, adică ea e dj-iţă la Radio Noroc, şi prezentatoare la Noroc TV! Gata! Mi-am eliberat sufletul pe azi! Vă mulţumesc!

| Vadim Zgherea 2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu