29 ianuarie 2011

Vecini, Eurovijn, presă, mâncare!

Când stă pe Facebook, se aude şi la mine! E vecinul meu de la 7, are sowboofer şi se dă tare printre vecini! Eu tot am da nu mă dau!
Eurovijn 2011. Au trecut şi ei, acei 25, aşa, a lehamete, căci au de crăpat şi de pătrăţit pân` pe 26 februarie ohoho cât de mult! Nu înţeleg, cine face finala Eurovisionului la o lună de la semifinale? Organizare anul ăsta-o brânză!
Mă miră cum noii-vechii demnitari, care şi-au schimbat doar posturile nu respectă presa cum o făceau în anii trecuţi! Ce-s cu dânşii? Ţin pe săraca "a 4-a putere în stat" afară, pe frig, şi apoi îşi cere scuze că nu se va mai repet, dar se repetă! No, aici tre` de luat măsuri!
Am constatat că azi cel mai mult în ţara asta a mâncat Luchianiuc! De ce? Păi toată ziua prin ochii mei, nu şi prin stomac, au trecut diferite feluri, gustoase, de mâncare, doar sub formă de imagine! Poftă mare, Eugen!

| Imagine: fulgerica.com
| Vadim Zgherea 2011

1 comentarii:

Sondaj spunea...

Dooamne:))=)))

Trimiteți un comentariu