12 decembrie 2010

RetrosWeek | 6-12 decembrie

Am decis ca în fiecare duminică, după posibilitate, să fac o retrospectivă a săptămânii ce a trecut! Va fi un fel de rubrica, o numesc "RetrosWeek"! Retros - de la Retrospectivă, iar Week - traducere în engleză a cuvântului Săptămână. Aşa că, să trăieşti, rubrico!

Săptămâna astaa fost taaaare scurta! Nu în timp real! Sau eu am avut atâta de lucru şi de învăţat că nu aveam timp de măcar un minut liber!

Luni. Nimic bun! Teză la informatică! Hainele, (geci, cuşme, eşarfe) le-am lăsat în faţa clasei, nu cumva să copiem! În schimb am îngheţat cu toţii! Dar, nu am copiat! Aşa-s de fricoşi profesorii ăştia! Nebuni! Au halucinaţii! Ei, lasă-i cu soarta lor, şi
anomaliile lor!

Marţi. Nervi! Deşi încercam din răsputeri să-i evit, dar, cu profii noştri de azi, nu prea mi-a reuşit!

Miercuri. Aflasem că la fizică am oră deschisă! Mai târziu ve-ţi afla că sa amânat!

Joi. Cu gândul la vineri! Dar, totuţi, a fost unica zi din săptămână când am privit televizorul! Yeah! Un film, serial, la CTC, pe la ora 22! Drame!

Vineri. Obosit, chinuit, şi susţinut de parinţi, prin telefon, ajung acasă! Adorm abia pe la 1 noaptea! Şi dorm bine!

Sâmbătă. Ordine în odaie! Orele pe acasă, pregătiri de examene, că de teze am scăpat!

Duminică. Acasă! Odihnă! În sfârşit!

Cam atât! Sper ca săptămâna ce vine să fie una excelentă! Mulţumesc!

| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu